Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Melcoř

01. 11. 2015
23
29
3115
Autor
Sirrah

 

 

Melcoř

 

 

„Zlochtáme ho?“ zaslechl Kuba za dveřmi. Hlasy poznal hned. Táňa a Melcoř. Nejspíš tedy nešlo o otázku. Zavřel oči a předstíral, že spí; je přece polední klid. Dveře se zvolna otevřely a dovnitř se vplížila jedna urostlá, zaoblená a druhá útlá, skoro podvyživená dívenka.

„Spin-káš, Ku-bíč-ku?“ oddělovala slabiky ta větší. Hned z něj taky shrnula deku a přehodila mu ji přes hlavu. „Abys zas nevolal o pomoc,“ dodala spiklenecky.

 

 

Kubovi se ty přepadovky vlastně líbily. Na Táňu, už skoro ženskou, byla při takové pranici radost sáhnout. Trochu se ovšem styděl, když si musel přiznat, že by ho možná přeprala. Co kdyby se to dozvěděli kluci. Naštěstí byl teď pár dní na pokoji sám. Melcoř – čert ví, kdo s tou přezdívkou přišel – byla hubená, nazrzlá jak karamela, spíš ještě dítě. Navíc zadrhávala. O to víc potřebovala být ve všem napřed. „D-da-dáme m-mu v-válečky!“ vykoktala.

Táňa už sedala Kubovi na břicho. Položila ho po zápasnicku na lopatky, přidržela mu ruce za hlavou a koleny mu začala přejíždět po žebrech. Pokusil se zvednout nohy a chytit ji zezadu kolem krku. Melcoř si toho ale všimla a zasedla mu je.

„Zlochtáme ho, až se počůrá,“ poposedla si Táňa.

Že se nepočůrá, věděl Kuba dobře; to se dá udržet. Taky už ale věděl, že některá nutkání se udržet nedají.

„To se ř-řé-kne,“ vykoktala vzrušeně Melcoř a namířila ukazovák do Kubových slabin.

„Jo on nám tu z vrabečka roste holoubek,“ pocítila i Táňa tu změnu. „To si teda asi bude muset po svatbě změnit příjmení. Ale když slíbíš, že nebudeš křičet, sundám ti z hlavy tu deku. Aby ses nám do té doby neudusil.“

Jakub Vrabec a Táňa Holoubková, došla Kubovi ta ironie. Nic víc ale dělat nemohl. Sám sobě se neubrání, Táně taky ne. Krom lechtání koleny začala ještě pohybovat zadkem. Kuba si najednou připadal jako kdyby... Podobný pocit zažil párkrát v noci. Jakýsi nepopsatelný sen ve snu končící výbuchem, na který se teď snažil nemyslet.

Tlak kolenou polevil, Táňa mu uvolnila paže a rukama se opřela podél těla. Posunul dlaň blíž k jejím bokům, zvědavě se dotkl, pohladil oblý zadek a pak sunul prsty směrem ke klínu. Už se skoro dotýkal a čekal, že jej Táňa odstrčí. Ta se však jen silněji zavrtěla a sykla na Melcoř: „Drž ho, ať nám neuteče! Nebo mu stáhnem kalhoty, aby...“ Další slova se ztratila ve vlnách jejích nádechů a výdechů a na okamžik měl Kuba dojem, že se i zatřásla zimou. Jemu bylo přitom takové horko...

„Kalhoty – to můžeme?“ šeptla stydlivě Melcoř, kupodivu bez zadrhnutí. „To by p-přece b-bylo... z-zn-znásilnění,“ zakoktala se až při hlasitém dokončení věty.

Tohle slovo Kuba znal. Představoval si ho ale opačně. Táňa ještě jednou vydechla, nadechla a zalehla Kubu celým tělem. Přes dvě tenké látky zřetelně cítil její vzdouvající se prsa. Tajemný pocit připomínající nepopsatelné sny se pod její vahou naštěstí bez následků rozplynul.

„T-t-tohle se p-přece n-n-nesmí,“ breptla Melcoř.

Táňa jen oddechovala. Zavalený Kuba neříkal nic.

 

 

„Ty, Kubo,“ zeptala se po chvíli rozpačitě Táňa, „že to na nás nikde neřekneš?“

Kuba se zarazil. Naplňovalo ho sice částečné ponížení – holky ho přepraly –, nad nímž však vítězila zvědavost: kam až by mohl dojít ten zvláštní pocit...

„Neřeknu,“ nabral dech, když se Táňa nadlehčila.

„Ani až se vrátíme ze školy v přírodě?“

„Doma bych leda dostal,“ zabručel Kuba. „Ale zasloužily byste spíš vy dvě!“

„M-myslíš n-na prdel!“ vyhrkla Melcoř. „A n-na h-holou,“ dávkoval její koktavý kulomet.

„To jako vážně?“ zakryla si překvapeně pusu Táňa.

„J-jasně,“ koktla Melcoř a už držela napřaženou dlaň nad Tániným zadkem. „Přání budiž splněno. Jako náhrada škody,“ rozpovídala se plynně. „V naturáliích. Chceš si je vyplatit sám?“ obrátila se na Kubu.

Kuba se posadil, a zavrtěl hlavou. Celé to pro něj bylo jako podivný, leč ne nepříjemný sen.

„A teď počítej,“ oznámila Melcoř a začala rytmicky pleskat pod látkou se vlnící půlky.

Kuba na to vyjeveně hleděl jak na mládeži nepřístupný film. Něco mezi dramatem a pohádkou.

„A teď se vystřídáme,“ rozhodla Melcoř a aniž by čekala na odpověď, vystrčila zadek. „Víc, víc, víc!“ poroučela zrudlé, užaslé Táně. „Nebo víš co? Teď chci od Kuby.“ Položila se mu přes kolena a stáhla si kalhoty. „Ať z toho taky něco má.“

Kuba zaváhal. Holky se přece nebijou a když už, raději by zpleskal Táňu. Melcoř si o to ale sama říká...

„Dělej!“ povzbuzovaly ho obě.

Neměl na vybranou. Po tom všem, co za posledních pár minut zažil, už mohl jen následovat svůj sen.

Plesknul a čekal na odezvu.

„Tak co je,“ vzdychla otráveně Melcoř. „Víc neumíš?“

Plesknul silněji, třikrát po sobě a zas chvilku počkal.

„Ještě,“ šeptla Melcoř a přilehla si ruce pod břicho.

„Tebe to nebolí?“ nemohl uvěřit Kuba.

„Nemluv a dělej, ať už je to,“ pípla místo odpovědi.

Kuba by se rád zeptal co, ale pak jen zvedl pravačku a opakovaně ji nechával dopadat. I jemu se ta hra začínala líbit. Náladou se blížila tomu nepopsatelnému snu, jehož následkům nebývá úniku. V tom mu Melcoř pevně stiskla lýtko, vzepjala se jak v bolestné křeči a hlasitě oddechujíc zůstala bezvládně ležet. Kuba měl najednou pocit, že se i on sám snad rozpadne. Možná pod vlivem pohledu, který se mu naskytl poprvé; možná pod dojmem podivných okolností, o nichž netušil, že mohou nastat. A pak to přišlo: Cosi jako chvilková ztráta vědomí, která předtím ve snech nebyla zřejmá. Po ní se dostavila vlna studu.

 

 

„Díky,“ přitáhla si Melcoř Kubu a dala mu pusu. „A teď se nedívej!“ Vstala a rychle se oblékla.

Kubovi sice nebylo jasné, za co mu děkuje ani proč se nemá dívat, když před chvílí jí jeho pohled nevadil, ale pojal to jako součást hry a zavřel oči.

„Není ti něco? probral ho Tánin hlas. Melcoř už vycházela z pokoje. „Co tomu říkáš?“ vyzvídala Táňa opatrně.

„Čemu?“ zeptal se nesměle Kuba.

„Určitě to na nás nikomu nevykecáš?“ ujišťovala se Táňa.

„Nevykecám!“

„Donesem ti karamely,“ pojišťovala to úplatkem. „Celý pytlík.“

„Já ji miluju!“ vydechl Kuba mimoděk.

„A mě ne?“ špitla Táňa. „Dozvědět se tohle naši, dostanu, že si týden nesednu.“

„Já chci taky,“ nakoukla do dveří Melcoř. „Zítra o poledňáku? Nemám přinést proutek?“

„A ten pytlík karamel?“ vzpomněl si Kuba.

 

 

„P-p-pančelko, k-kluci se mi s-smějou, s-s-svlíkaj mě a m-ml-mlá...“ mnula si zadek udýchaná nazrzlá holka.

„NeMEL, CO Říkáš?“ odbyla ji odpolední vychovatelka.

 

 

 

 

* * *

 

 

 

„Jaký karamel, co říkáte, pane Vrabec? Jo vy už jste se zase... Musíte zazvonit, když se vám chce na záchod. Pojď mi ho pomoct posunout, vyměníme mu prostěradlo.

Sen ve snu končil. Dveře se otevřely a ta větší z něj shrnula deku.

 

 


29 názorů

Jarrda
14. 12. 2016
Dát tip

Dzravím.

Lehké čtení. Tak trochu to vypadá na laciné téma, ale pokud to opomineme, je to dobře zpracované, vtáhlo mne to do děje s velkou dávkou zvědavosti s čím autor vypeče čtenáře na konci. Tohle jsem nečekal. Pobavilo mne to a je to věrohodné. Jen jsem se špatně orientoval v části, kdo koho vyplácel na holou.


Sirrah
24. 02. 2016
Dát tip

Všem dělkuju za tu spoustu komentářů a bodů k dobru. Snad zas časem něco napíšu.


Benji
21. 02. 2016
Dát tip

pěkné, svižné, košilaté. Tip


bestye
13. 12. 2015
Dát tip

Jo ty sny, ty nám někdy dokáží zavařit :-) moc se mi povídka líbila :-)*


srozumeni
07. 12. 2015
Dát tip
*****

Alegna
03. 12. 2015
Dát tip

*


K3
16. 11. 2015
Dát tip

Sirrah, co s tou nominací? Musíš se vyjádřit, ano, či ne.


Sirrah
16. 11. 2015
Dát tip

Všem vám moc děkuju za schovívavost či dokonce za ocenění.


Kate3
14. 11. 2015
Dát tip
Ale jo... Fajn počtení, i když zrovna můj šálek kávy to není. Tip

K3
14. 11. 2015
Dát tip

Lakrove dík za tip.

Kdyby autor souhlasil, nominoval bych do PM.


K3
14. 11. 2015
Dát tip

Pro mě perfektní povídka. Naprosto přirozené dialogy. Šikovně to balancuje na hraně mládeží, /či spíš dětem,/ nepřístupno. Má to úžasný spád. Graduje to do závratných výšin. Všechno je normální a v určitých letech naprosto uvěřitelné.

Pornografie? Určitě ne, ale předškolním dětem nepřístupno. To ano. Na druhou stranu: všechny ty povídky, které tu běžně čteme a které mají záměrně vsunuté pornografické, násilné i nenásilné sexuální scény, aby byly alespoň něčím zajímavé, by se mohly od téhle povídky učit, jak o tom psát.

Palec nahoru, tip.


Cleb
14. 11. 2015
Dát tip

Díky za avízo. Rozuzlení mě, musím přiznat, nenadchlo ale napsané je to fakt hezky.


Adien
14. 11. 2015
Dát tip

jo :)


pedvo
14. 11. 2015
Dát tip

Díky Lakrov za avízo, tahle povídka mi nějak unikla (holt rodinné povinnosti, naštěstí radostné). Moc pěkné, tipnu si.


Hodnotím velmi kladně. Svižné a čtivé.   /T


Oldjerry
13. 11. 2015
Dát tip

Psát nic nebudu - už tu všecko je. Tak jen *


Zajímavá povídka. Četlo se to rychle. Bylo to prodchnuté takovou zvláštní spíš lehce provokativní kamarádskou atmosférou. Závěrečná pointa byla spíš zajímavá než něčím originální - nějak mi nesedla. Ale zas na druhou stranu, když se nad tímzamyslím, mi to připadá jako vzpomínková historka, která se možná hrdinovi kdysi stala anebo byla podobná - toť otázka. Každopádně se mi líbila, až na ten závěr - očekával jsem vskutku něco jiného

AhYom
13. 11. 2015
Dát tip

Roztomilé čtení, funguje to. Díky za avízo.


Gora
13. 11. 2015
Dát tip

Vzrušující čtení...a plyne do překvapivé pointy.../T.


Prosecký
13. 11. 2015
Dát tip

*


Jesse H.
13. 11. 2015
Dát tip

Mám shlédnuto. Je to opravdu pěkně napsané, čte se to úplně samo a má  to zajímavou "dvojitou" pointu :D  Akorát to tématicky není není můj šálek kávy, pardon :-)


Lakrov
13. 11. 2015
Dát tip

Prozaici všech směrů, shlédněte :-) (Nezájemcům se omlouvám za avízo.)


Sirrah
06. 11. 2015
Dát tip

Všem díky za čtení, zvláště pak těm, co zanechali komentář.


Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

moc dobře se to četlo:-)


Lakrov
02. 11. 2015
Dát tip

Začátek vtáhne, ale čím dál čtu, tím víc začínám mít dojem, že čtu -- ne vyloženě pornografii, ale vzhledem k předpokľádanému věku protagonistů cosi zapovězeného. Slohově je to ovšem na vysoké úrovni a závěr tomu dává jakýsi smysl; jiný, než jen ten "nízký", kterým to po celou dobu straší.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru