Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Martin Čubička a Kláda Mamková

27. 11. 2015
3
8
1357
Autor
Movsar

Panoptikón I

Martin Čubička a Kláda Mamková

Martin Čubička je známý islamobijec. Dříve bojoval proti šumavskému kůrovci, ale ten boj dávno vzdal – hledal něco více ideologického, co by ho postavilo před televizní kamery a vyslalo tak na oběžnou dráhu médií. Uprchlíci připluli k řeckým břehům, ostatně Martinově domovině, právě včas. Martin sliboval hroznou mstu všem islámcům, nejraději by odjel do pouště a postavil se samotnému teroristovi Johnovi. Zvolil ale jinou cestu: žijeme v elektronické době, a proto Martin bude bojovat ne v poušti Blízkého východu, nýbrž baudrillardovsky řečeno v poušti reálného: na internetu!

Jeho boj byl lítý a tak se stalo, že byl Martin raněn. Trestním stíháním za šíření nenávisti.

Jenže Martin nelenil a přizval bojovnici svého formátu Kládu Mamkovou. Ta proslula svou touhou uískat nějaký, jakýkoli, politický post, a to i za cenu naprostého ponížení. To se dělo ponejvíce při jejích veřejných vystoupení a v půlnočních debatách v televizi.

Tak tedy už Martin není proti sluníčkářům sám! Má spolubojovnici. A nutno říct, že sluníčkáři jsou jeho výběrem obhájkyně nadšeni. On však dál jde vstříc zlu, po boku velkou Kládu Mamkovou!    


8 názorů

Movsar
13. 06. 2016
Dát tip

jo čubička to byl. :-)


ale i tu mamkovou jsem si zapamatoval správně :o)


Lnice
30. 11. 2015
Dát tip

Já se taky nedívám na telku, takže Čubičku neznám, narozdíl od Martina a něco mi říká, že to ani nebudu zjišťovat:-)


Čubička se často objevuje v "kraulu" na ČT24...


Movsar
28. 11. 2015
Dát tip

k: v německu jste osvobozeni od psaní takových pamfletů, a to je dobře. to tady média chodí s neblahými zprávami vstříc satiře.


Kočkodan
27. 11. 2015
Dát tip
Já ve znalostech českých médií dost plavu, takže jsem Čubičku nepoznal.

Movsar
27. 11. 2015
Dát tip

díky, goro, jsem rád, že ses tady zastavila i v tak "exponovaný" čas, jakým je pátek podvečer.


Gora
27. 11. 2015
Dát tip

Tantokrát mne neunášíš do ulic, ale do mediálních propletenců.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru