Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

válovaná

09. 12. 2015
0
19
736
Autor
Petrusha

Koľko

u válova hladných sviní

toľko

vášní v zatvorenej skrini

za válovom

 

a čo i bez zámky

za dverami  známky

ani

že by chceli páni

dámy

svine k jedlu na svitaní

mať.

 

 


19 názorů

Petrusha
11. 12. 2015
Dát tip

hlavne, aby bol vysoký maximálne tak, aby sa pod tú posteľ dostal ... :) 

(najlepšie bez zohýbania, lebo to bolí  - taký básnik totiž nie je zvyknutý chrbát ohýbať :) 


Petrusha
11. 12. 2015
Dát tip

Vigan, to je v pohode, ja sa neberiem zas až tak vážne, ako tu podaktorí básnici, čo hľadajú hovno pod posteľou, prepisujú Bábrlindu a šprtajú švédske básničky za mriežami.

Ba ani ako tí, čo chcú silou mocou hodnotiť rýmy na mierne rozvitej vete vzniknutej z predvolebnej znechutenosti z toho, koľko sviní nám zas vyliezlo na svetlo božie so záujmom o trochu zostávajúcich pomyjí, ktorú sme im my zbabelci schopní ešte poskytnúť, trpieť, pričom maximálne si dobre zvretí vo svojich kamrlíkoch zabrbleme, ale hneď ako vylezieme, ťapkáme jak zbesnetí každej zhovadilosti.

Nech to stojí, čo to stojí ... 

 

 

 


Prosecký
10. 12. 2015
Dát tip

Skoro stejnou báseň jsem četl v roce 1985 ve vyšetřovací vazbě. Podepsal ji tam vyškrábanou na zdi anarchista Kliment. Jste příbuzní?


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

tak a som sa zas dozvedal, nuž ... 

co furt scu? :) 


fajn.


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

hľadáš niečo, čo neexistuje a nieje zámerom

a aj muchy už dnes nelietajú a jazdia vlakom ... len ty staviaš snehuliak, keď je vonku +5

bóžebóžebóže

 


lebo tam rymy mas. asi preto


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

Aaaaaach ... ak už neviem kudy kam, tak budem opakovať stále to isté, bez ohľadu na otázku položenú :)  

Prečo by som mala mať v nerýmovanej veci rýmy? ))))

To ej ako debata : Dobrý deň pán lekár, prečo ste mi nedoručili načas tie kvetiny, čo som si minulý týždeň objednal u vášho kvetinára?

 

 


pozri nemam co by som ti viac k tomu napisal --- je to proste odpad po formalnej aj obsahovej stranke --- rymy ta oplieskali o vsetky steny povodili si ta tam kde ta chceli mat  a ty si potom pisala kraviny  --- viac k tomu nemam co dodat si dost dlho na pisamku a dost stara na to aby si mala tie chyby vychytane uz davno


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

cha ... úúúúúúúúúúúúútek ) :) zbabjelec 


spytaj sa tych co maju patennt na rozum


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

nepaprč sa užžž )  ja som len zvedavá, ako to vidia tí, čo majú patent na rozum ... 

no vidím ale, že to je len hrrr hor sa na horu a keď zistím, že mi dochádza dych, tak zakopávam ... 

nojonooooo, tak zase nic :) 


fajn. pobavil som sa nad tvojou argumentaciu. --- tie rymy v basni ziadne nie su lebo si nikde nenapisala ze to je rymovacka --- to znie logicky.....


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

nechaj na hlave - ja som úplne v kľude -  len som chcela od odborníka na pindanie, keď už tak hopká, vedieť, kde je tu napísané, že to má byť rýmovačka .. aby sa to muselo rýmovať podľa želania pýtajúceho sa ... 

tj, nepaprč sa toľko drobček


pekny pokus. ale precital som celkom precizne a s prehladom mozem k tvojmu dielu napisat ze je to odpad. bud v klude.


Petrusha
09. 12. 2015
Dát tip

na to, že tu pano kritizuješ už veľa rokov, už si sa mohol aspoň naučiť čítať ... 


na to ze tu pises ix rokov si sa este stale nenaucila rymovat....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru