Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři obrazy digitálního světa

11. 12. 2015
2
5
1343
Autor
Movsar

Tři obrazy digitálního světa

Po rukách jí stékal digitální šlem, odkapával na podlahu tramvaje. Za pár stanic pořádná louže. Nevadilo jí to, ale ten obraz šlo nazvat: dívka v digitální louži.

A o kus dál jakási babka mečela do sluchátka. Figurka v orloji třetího tisíciletí: umělou čelistí klape klepy po drátě.

Soplákovi trčí z uší drátky. Hlukem likviduje zůstatky svého mentálního účtu. Genocida. Okolostojící jsou šokováni tím masakrem: hudba stříká všude kolem.


5 názorů

Kočkodan
14. 12. 2015
Dát tip
Lenko, jako inteligentní zena jiste sama vís, ze VSECHNO jednou dojde. (úsmev)

Lnice
14. 12. 2015
Dát tip

jo chápu:-) takže ti dochází rýmy:-)!


Kočkodan
14. 12. 2015
Dát tip
Lenko, jako inteligentní zena jiste sama vís, ze KAZDÉ písmenko, které na Písmáku zanecháme, o necem svedcí... (úsmev)

Lnice
14. 12. 2015
Dát tip

nasmála jsem se :-)

Kočkodane: toho chocholouška už jsi v nedávnu použil podruhé:-) Teda mně to nevadí, jen jestli to o něčem nevypovídá:-))


Kočkodan
11. 12. 2015
Dát tip
Tramvaj, to je nervůzkouška, projeď si i krátkou štreku, vydáš množství strašných skřeků, konečná u Chocholouška...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru