Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kojeňátka noci

13. 12. 2015
4
4
1169
Autor
Movsar

Na kolejích studenti filosofie právě usínají do svých snů o přirozeném světě. A jinde milenci a děti usínají do prostých peřin, nadýchaných láskou, ať takou nebo onakou.

V osvěžovnách na rozích ulic a náměstí se ještě zdržují ti, kterým zavonělo spíše pivo. Také jsou to ale svého druhu kojeňátka, přisátá k narezlému cecíku pípy, kolébaná zlatavou písní chmele. Však hořká je, a to se pak k ránu rozkřičí ony děti žízně a slibují si vzájemně hořké konce. Na služebnách s nimi ještě bude práce, povzdechnou si strážníci předtím, než užijí předepsané metody bum-bác.

A každý se o té sobotní noci dotkne své touhy: studenti, osloveni celkem světa, zakusí na pár chvil autenticitu bytí; milenci budou blaženější o jednu noc a děti o jednu noc blíže prázdninám.

A ze služeben budou propuštěni výtržníci a strážníci se konečně také postaví před volbu, do jakého snu se nechat uspat.


4 názory

pampelin
22. 12. 2015
Dát tip

Mno...


Lnice
14. 12. 2015
Dát tip

já už bych asi žádná kojeňátka ve svých prostých peřinách nechtěla:-)


Kočkodan
13. 12. 2015
Dát tip
Já pobaveně zafuněl u narezlého cecíku pípy. :-)

Gora
13. 12. 2015
Dát tip

Metoda bum-bác a hořké konce mne pobavily.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru