Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní kolona

17. 12. 2015
2
6
1368
Autor
Movsar

Je ráno a manažer René nasedá do svého vozidla tovární značky Vulvo, vyhřátého a polstrovaného jemnou kůží. V sedačce se stulí do polohy nascitura, pouští uterální hudbu a vyjíždí na Pražský okruh.

Řadí se do kolony vozidel, jež nemá počátku ani konce. Zvědavě nahlíží bočním okénkem na ostatní řidiče. Rozpoznává v nich ty samé tvory: muži mají košile a kravaty, u pasu se jim vydouvají velká břicha ucpaná tlejícími uzeninami od snídaně; ženy mají jen drobnější ruce a na sobě kostýmy.

René hladově hltá masky automobilů, vyvstávají z oktanového kouře jako při stvoření světa techniky, brzdová světla dodávají scéně šmak krvavých počátků. Mozek nascitura Renému neumožňuje domyslet spoušť kolem, a tak je šťastný na způsob maličkých.

Než dojede do korporátní budovy na rohu náměstí, stihne ještě uvolnit do vzduchu mnoho oktanu a trochu uzeniny od snídaně.  


6 názorů

Lakrov
01. 02. 2016
Dát tip

Přes tápání nad významem některých slov (došlo na slovník) snad chápu co chceš říci i to, že U ve snačce vozu není překlep :-)


pasažér René je mi povědomý :))  je to takový.. vyčouzený, úplně ten oktan cejtím :)


Lnice
17. 12. 2015
Dát tip

taky ráno stávám v koloně a pozoruju lidi kolem, ale takhle poeticky bych to popsat nedokázala:-)*


Kočkodan
17. 12. 2015
Dát tip
I přes ten závěr si myslím, že tohle dílko nestálo za prd...

Movsar
17. 12. 2015
Dát tip

snad jim jednou někdo zavede automaticky výfuk do kabiny, any mohli psát navěky


René bude moci brzy cestou do práce spát v autě...

http://auto.idnes.cz/auto-bez-ridice-test-v-cesku-dp6-/automoto.aspx?c=A151215_233753_automoto_fdv


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru