Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialektika cucavé sonáty

20. 12. 2015
3
6
1469
Autor
Movsar

Zmije

Od řeky klikatí se cesta. Ta malá podolská zmije. „Ty malá podolská zmije,“ cekne zhrzený mandarín. Ona, ještě zapletená v peřinách, rozpůlí mandarinku a v gestu smíření obě půlky spolkne. Bez kousání, to si nechá k milování.


Vilnost v Nuslích

Asistentka komisaře přišla kaboněná. Nemusí mít vždycky náladu – je žena. Boky ale i dnes hází baladu.

Přetřásá se zločin z vilnosti. A zachycen bude štíhlými prsty té pohledné ženy.

Po nuselských střechách zatím jde ruměnec západu, stydlivá hodina podvečera.

Tak ještě otázka drobná jako tajemství: Udělal to? Neudělal?


Dialektika cucavé sonáty

V metru dva toulaví mendíci opačného pohlaví. Ponořeni v studium lásky nedbají okolí. Přisátí ústy probírají dialektiku cucavé sonáty. Už jsou u páté věty.


Pankrác

Je pátek, zimní odpoledne už volá po smrákání. V čekárně pankrácké věznice čekají příbuzní na své vězně. Dívka mandlových očí a višňových úst čeká na pana Kovala. Spíše on čeká na ni. Možná mu nese trochu cukroví nebo malý dárek. A třeba je zaplacená, působí tak nějak profesionálně. Ještě před chvílí vězeň Koval svíral dlaněmi mříže cely a teď je vztáhne na bělounká prsénka erosenky. A večer jak lev bude bít o mříže jeho spoluvězeň, až dojde na pečlivé vylíčení všech rozhodných skutečností.


6 názorů

Movsar
20. 12. 2015
Dát tip

tihle dva tuším cestovali od muzea někam k hájům. možná skončili akutečně až v háji.


mno, já si představoval nějakou tvoji "sonátu" na zábradlí autobusového nádraží...


Movsar
20. 12. 2015
Dát tip

http://www.geek-art.net/wp-content/uploads/2013/07/cat.jpgdíky!

a k cucu na kládě, třeba greg guillermin to pěkně, popartově, zachytil:

 


v tomto kontextu dostává i historický pojem "cuc na kládě" lehce erotický význam...


Kočkodan
20. 12. 2015
Dát tip
K vylíčení všech rozhodných skutečností ještě ani nedošlo a já už tady biju klávesnicí o stůl... A stejně mám takový nepříjemný pocit, že ta asistentka dokáže být i pěkná zmije. U jednoho tvého dílka jsem dosud nezanechal písmenkový smog, tak to tímto jakoby napravuji.

Gora
20. 12. 2015
Dát tip

Brilantní pozorování a vyjádření.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru