Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční

21. 12. 2015
16
13
1063

Vánoční

..

.

 

Slunce zapadlo

A tryskáče

Co ráno tryskaly

Mezi  oblaky

Tryskaly zpátky.

 

Nevím, kam plula oblaka

Ale jsem si jist

Že chlapi

V tryskáčích

Tryskali domů

Jak jinak

O Vánocích ?

 

Obloha

Budiž

Úplně čistá.

 

Tak jako

 Já a Ty ..


13 názorů

tapírem jsi proslavený.  Uhozené nápady jsou nejlepší.

S Marcem  jsem se chtěl poradit o létání, nebo tvůj tapír to už umí automaticky ? Vlastně jak jinak .. 


Kolobajda
05. 01. 2016
Dát tip

Ahoj, nemusíš na poradu k Chagallovi, v mých "básničkách" je jich něurekom - tedy nepočítaně. První se objevili v mém dílku Klokan a kudlanky dne 16.1.2015 - tam je tapír i tapírka. Teď měli menší pauzu, ale právě  jsem se rozhodl umístit tapíra do jesliček...   : -))  A prosím - pokud je budeš v mých análech hledat ( samozřejmě nemusíš, to není nátlak), nečekej od mých "básnckých počinů" nějakou hloubku, je to takový přehled mých uhozených nápadů..


půjdu na poradu k Chagallovi jak toho tapíra umístit naoblohu ..

Dík :-)


Kolobajda
04. 01. 2016
Dát tip

Pročež tryskáčů bylo pět. Ale tapíra tam nemáš... Jinak je to perfektní!!!       /**


Originálne. Dať dokopy tryskáče a Vianoce. A ono to ladí. Tip.


Gora
21. 12. 2015
Dát tip

/T.



Indianska
21. 12. 2015
Dát tip

Já to trysknu. Tip a dík!


ach vlku.. jak mám omezit záměr ? Nepíšu dílo. Tryskám.


není toho tryskání moc ? :)


vytrysklá....*/***


Lnice
21. 12. 2015
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru