Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fakt blbý písmenko...

20. 03. 2002
13
0
3597
Autor
Aki

Materule... za to, že je... :o)

Pátek, 11:00

 

Hmmm…zase jeden otrava… prasklý potrubí… instalatéři chrápou v kamrlíku ožralý jako prasata a na mně je, abych tomu člověku vysvětlil, že si může doma otevřít plovárnu, páč přes víkend mu tam nikdo nepude… ani telefon na sebe nenechal… blbec… prej žijem v moderní době a komunikace přes ímejl mu připadá jako nejrozumnější řešení… nejrozumnější… magor jeden…

 

Vžený pne,

 

Co to….? Sakra... AAAAA...no to snad ne...proč to se muselo stát zrovna mně? A do 12 musím mít ten dopis hotovej... O půl jedný hrajem s Kanadou a přece na to nebudu koukat v práci… blbej čudlík… písmenko pitomý… ňák se seklo nebo co... se vám řekne, že je jich ještě dost… jenže když zrovna tohle blbý písmenko… si to zkuste, no, Einsteini… už jen to oslovení… Uznejte, že by znělo dost blbě: Vžený pne… Co bych tak…. hmmm…. třeba…

 

Ty Brďo,

 

No… nic moc, ale nic lepšího mě momentálně nenapadá… čas tlačí… tak dál…

 

…dovolujeme si upozornit, že člověk, který slepuje vodovodní potrubí, je v této chvíli mimo provoz…

 

Ne, mimo provoz né, to zní blbě… Kdybych si tak moh vymyslet třeba havárii ve vodárně… Blbý písmenko… fakt blbý pímenko… …nemocnej!!! Jasně, hodím ho do špitálu a bude po ptákách…

 

…je v této chvíli nemocný. Nejbližší možný termín, kdy bude moct opět do roboty, je pondělí, 16.2. Doporučujeme do té doby umýt jídelní servis, vydrhnout linoleum i děti, vyčistit si zuby, protože nejméně 14 dní z kohoutku potom nic nepoteče.

 

S přtelským pozdrvem….

 

Sakra….. sakra, sakra, sakra…. za pět půla… magor jeden…. mejlem…. blbec… asi inženýr…. tak znovu….

 

Přejeme příjemný víkend

 

Vodovodní instituce obce Dolní Senojedy

Horymír Vozembouch v.r.

 

Ufff, fakt nevím, co bych dělal, jmenovat se Karas a stát se to v Praze…


j_i_r_i_k
23. 02. 2003
Dát tip
A se ještě snese, to není velký problém, kdyby to bylo E, je to skutečně mnohem horší, jeho četnost výskytu je citelně větší, to bych chtěl vidět, co bys potom vymyslel...

ofčátko
23. 02. 2003
Dát tip
není to bez něj jednoduché, někdy to zkusím :o))

breta
25. 05. 2002
Dát tip
:o))) děkuji Ti jménem mé bránice a tíííp :o) *

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Harold
15. 04. 2002
Dát tip
*

kdovi
13. 04. 2002
Dát tip
AhA :o)

Aki
11. 04. 2002
Dát tip
díky, díky, díky moc všem :o) spešl Kuchlejsovi :o)

copatá
10. 04. 2002
Dát tip
teda koukam, ze u tebe se clovek pobavi...uz vim kam chodit, kdyz bude nalada pod bodem mrazu...cece, jeste, ze jsi napsal tech par pismenek ke me..jinak bych k tobe asi nezabrousila...ale nelituju! ...T :-)

Sama
08. 04. 2002
Dát tip
Šikovnej jseš, zase pobavilo a pohladilo! *!:o)

kachnička
03. 04. 2002
Dát tip
kdoví: nepostrAdatelnější... ...ale jinak, Aki, dobrý...

Kastel
02. 04. 2002
Dát tip
jo - T

Falka
24. 03. 2002
Dát tip
:o))) slušně ujetý :o))) *

Mahoney
22. 03. 2002
Dát tip
:)))))))))))))) *!

Amanda
22. 03. 2002
Dát tip
Supeeeer fakt jsem se pobavila :-))))

kdovi
22. 03. 2002
Dát tip
Ještě nepostradatelnejsi je pismeno "e", pry nejpouzivanejsi v cestine..... - hele neni v tom "a" :o).....tipek

papouch
21. 03. 2002
Dát tip
jééé to znám :-)) To Ti fakt muselo dát fušku :-) Kdysi k nám do firmy přišli obchodníci se vzorkama na čištění počítačů a než jsem se stačil ubránit, tak mi polil QAZWSXED.. Hádejte, který písmenka druhej den nefungovala? :-) Na toto téma jsem taky kdysi napsal blbůst, ale aby to nevypadalo, že na sebe upozorňuju, tak neřeknu jakou, jenom že se jmenuje O pčítačích a je to na http://www.pismak.cz/dilo.php?num=13329 ...... :-)))) nojo papouch ješita :-))) máš píp

Pája
20. 03. 2002
Dát tip
výbornýýý!!! :-)))*********

Aki
20. 03. 2002
Dát tip
Mat: a kdo říkal, že je to o mně? :o)) a není zač...

Spvrivs
20. 03. 2002
Dát tip
:-)))) Fakt zábava *! :-))))

morskyvanek
20. 03. 2002
Dát tip
skvělý!!!! Pobavil jsi mě. Děkuji. :o) *!

Aki
20. 03. 2002
Dát tip
ono to vypadá jako sranda, ale zkuste si poskládat dohromady pár vět tak, aby dávaly smysl a nebylo v tom ani jedno A... jsem zjistil, že A je pro ten náš jazyk totálně nepostradatelný... :o))) chválícím čitatelům díky moc a těm ostatním taky... za těch pár minut života, který týhle volovině věnovali... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru