Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Momentka 13.01.16

13. 01. 2016
13
7
1234
Autor
snake_01

Mj. s ozvukem úmrtí Davida Bowieho, nechci, aby to znělo jako klišé, protože se o jeho smrti teď mluví všude, ale já ho měl opravdu rád, a většinu jeho desek mám doma na vinylech...

 

 

 

 

 

koule vyžrané deštěm –

torza sněhových tvrzí

 

a stará jabloň

srostlá s plotem

tolik klikyháků

že není vidět na kmen

 

to šípkový keř

ukrývá uvnitř rudé

tajemství loňského léta

 

 

 

 

 

 

 


7 názorů

sepiolite
02. 04. 2017
Dát tip

Pro mě má velmi příjemnou atmosféru a to ani nemusím mít na mysli, že je to něco s D.B. Poslední sloka je vážně krásná...*



Antoncek
14. 01. 2016
Dát tip

Zdar!

Nebudeš věřit, ale sotva jsme s kamošem probrali "nesmrtelné" (Iggy, Lemmy, Ozzy), k nimž on Davida řadil, dorazila k nám tato zpráva. A to jsem nedávno četl tu Návštěvu bandy rváčů, kde rokenrol dostává ještě další dimenzi...

tož dík za haikolog

https://www.youtube.com/watch?v=y-JqH1M4Ya8   "Podívej se nahoru, jsem v Nebi, mám jizvy,které nemohou být viděnyMám drama, které nemůže být odebránoVšichni mě teď znajíPodívej se nahoru, člověče, jsem v nebezpečíA nemám už nic, co bych mohl ztratitJsem tak vysoko, že se mi z toho točí hlavaSvůj telefon jsem upustil dolů,to jsem přesně já.V čase, co jsem se dostal do New Yorku,žil jsem jako králPotom jsem vyplýtval všechny své peníze,abych Tě našelTouhle cestou nebo žádnouVíš, já budu svobodnýPřesně jako ten ptáčekTo jsem přesně jáOch, budu svobodnýPřesně jako ten ptáčekOch, budu svobodnýTo jsem přesně já"


Umbratica
14. 01. 2016
Dát tip

Když jsem v rádiu slyšela zprávu o smrti D.B.,ptala jsem se v duchu,jestli o tom na Písmáku někdo nenapíše báseň. Ale ani ve snu by mě nenapadlo,že to budeš právě ty. - Tip.


Oldjerry
13. 01. 2016
Dát tip

Bowie mi nic neříkal, ale ty mi něco říkáš (:-D  *


Lilie
13. 01. 2016
Dát tip

Ano ... Tipipit


Diana
13. 01. 2016
Dát tip
Má to správnou atmosféru *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru