Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lula z Marakéše

13. 01. 2016
4
5
1128
Autor
Movsar

Lula z Marakéše

Mrholení a večer, Budějovická jako by zmizela za poškrábaným sklem večera.

Možná žila v poušti, kam odcházejí svatí muži a společnost jim to neodpouští. Tahle Lula ale svatě tak úplně nevypadá.

Kdoví odkud jde. Snědé tělo, zmacatělé velbloudím mlékem, kukuřičnými plackami a životem, upnuté do červeného kabátku. A pak ten drdol, výstraha vystrčená k nebi.

Kolem proudí auta z Brumlovky, ospalí manažeři se vracejí do svých satelitních domovů. Těžko si jí všimnou, z aut je vidět tak na placaté modelky podsvícené tisícovkami led žárovek. Před pohledy mužů otáčejících volantem světa je Lula uchráněna.

Ale jsou tady i takoví, co se potulují večerem a obecné mínění jim připisuje zlou pověst. Je právě těm určen vykřičník jejích vlasů?

Anebo je to právě naopak a a právě oni mají zcuchat tu dlouhou závěj sazí, jak nejlépe dovedou. Jak dělává se to v poušti a společnost to neodpouští.


5 názorů

Lnice
14. 01. 2016
Dát tip

:-)))


Kočkodan
13. 01. 2016
Dát tip
Ano, znala Saharu, proto ten skvost na háru, muž, který má starou školu, nesáhne jí do drdolu.

Movsar
13. 01. 2016
Dát tip

jako zarytý necestovatel se musím splehnout na vyprávění ibn rašída alias jirky kolbaby.


Gora
13. 01. 2016
Dát tip

Ta výstraha je nápaditá... a jak víš, jak se vše odhrává v poušti? /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru