Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Radovan

Výběr: Lyryk
14. 01. 2016
7
12
1252

 

 

Tímto bych chtěl sám Sobě básní popřát

básní psanou volným veršem

neboť volný verše je tak nějak

slavnostnější

a svátečnější

zkrátka chtěl bych si popřát

aby Mi brzo vyšla má sbírka básní

aby se Mi v životě všechno

dařilo

aby o Mě měly zájem pouze

dole vyholené

veganky

abych měl mnoho peněz

mnoho úspěchů

na písmáků abych dostával

spousty tipů a výběrů 

abych vyhrál Ortenovku, Magnesii a Škvoreckého

abychom dobře vycházeli s uprchlíky

aby nebyla třetí světová válka

aby byly zrušeny peníze

(pokud bych jich nemohl mít hodně)

aby v Evropě zavládla absolutní sociální

spravedlnost

a taky aby mi postavili

sochu

ach

 

A vám přeji, drazí písmáčtí přátelé

abyste mohli svobodně souložit

kdykoliv s kýmkoliv

protože sexuálně uspokojený písmák

je smířlivý písmák

co dává ostatním písmákům hodně tipů

a je-li to redaktor

tak sem tam utrousí

i nějaký ten

výběr

 

 

Váš Radovan Oslavující

 

 

 

 


12 názorů

Jaký paradox: svátek je tvůj, ale já jsem od tebe obdržel již dva dárky! A to je určitě jen začátek… Nebýt tebe, tak takový pěkný animovaný ASCII film vůbec neuvidím. Vřele doporučuji ostatním čtenářům. (P. S. Miluju ASCII. Skoro každý den se naučím nějakou novou klávesnicovou kombinaci.)


http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-PaloAlto/3729/swf/kusomiso.html

Básníku, prozatím se můžeš v soukromí třít u tohoto audio-ascii uměleckého počinu z japonské provenience.

Tvůj Radovan Samozřejměanálněvybělený


Je to super, má lásko nejsladší, ale tip ti dám, až si zasouložíme. Teď na něj nějakosi nemám náladu, ačkoliv předehra je to slibná… slibná, jářku! (Doufám, že máš dobře vybělený konečníček…) 

Tvůj Petr (s prstem chvějícím se nad tlačítkem "Dát tip".)


Všechno nejlepší, Ráďo! Škoda, že Ti nemůžu dát i výběr! Možná se kvůli tobě stanu redaktorkou, abych to mohla napravit.


careful
14. 01. 2016
Dát tip

Ha, jsem až teď zjistila, že jsem název četla blbě..ono to je k svátku, já to měla za narozeniny:D... zvláštní jak občas dokážu přehlídnou něco tak jasnýho... tak k svátku snad nemá smysl gratulovat už skoro vůbec.

...ale dám ti tip, abys byl šťastnej.


Danny
14. 01. 2016
Dát tip
všechno nejlepší k svátku, Radovane :) *

careful
14. 01. 2016
Dát tip

...chudinky Asiaty.... ty si na svých chlupech  vyloženě zakládají...rasisto!!!


Milá careful, je mi jedno, co si myslíš, ale byl bych rád, abys věděla, že osobně uznávám jen ženy dole hladce vyholené.

Tvůj Radovan Bobrofobní


Lyryku, děkuji, jsi zlatý, nikoliv však Zzlatý! Zzlatý je podivín, který mi tipy nikde nedává...

Tvůj Radovan Zatipivýběrvděčný


careful
14. 01. 2016
Dát tip

Mno, pokud myslíš, že je stárnutí důvod k radosti, tak ti teda gratuluju.

...a u Lyryka se divím, že tě za vyholenou veganku neoznačil za sexistu... protože ano, tohle je objektivizace...ač je tam i víc než implicitní náznak zájmu o povahové rysy...ovšem zmínka o vyholování by se dala jistě označit za diskriminační a nutící ženy k tomu, dělat dost nepříjemnou činnost (zkuste se vyholit sami, pánové... a ne jednou, ale dělejte to třeba měsíc... jako někomu to třeba nebude vadit, ale myslím, že velké části ano), aby byly pro kohosi atraktivní...


Lyryk
14. 01. 2016
Dát tip

tak tomuhle gratululíruju .))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru