Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

horká

14. 01. 2016
2
7
428
Autor
Dalimir

len odblesk tvojho západu

slnka čo potrebuje kriedu

aby si posunulo dozadu

oblohu úbohú a bledú

 

pre odblesk tejto hodiny

príď radšej o niečo skôr keď

ti slnko posunulo jediný

pohárik karpatskej horkej

 

pre radosť ktorá zviera nás tiež

a pohľad bohov samozvaný

bolesťou z ktorej ale rastieš

rovno do nirvány

 

pre pocit nádherný a drahý

sa noríš do podlahy


7 názorů

pozerám, že mám v bare karpatskú horkú, snáď to nebude v mojom prípade kanibalizmus


Antoncek
18. 01. 2016
Dát tip

...ano "Všechny krásy Reinerova patnáctiletého výzkumu" jakoby už Seifert napsal dříve a ...lépe? Asi ne. Ale román to vskutku není. Oceňuji na tom faktografické vsuvky, ta syntéza a širší dějinný rámec nikdy není k zahození....

P.S: Dalimira zde považuji za neúhybného autora, který si dělá poctivý xicht. Není to marné, v té záplavě machy.


Miroslawek
17. 01. 2016
Dát tip

No vidíš, a já to mám už déle rozečteno... neb Blatný je moje srdeční záležitost... jenže jak se jej mesijé Reiner umělecky zmocnil... až se mi z té klišoidní a sentimentálně žvanivé exhibice kufr zvednul... takže se pořád odhodlávám k pokračování... ale duševních sil a odhodlání se mi nedostává. Asi je problém v očekávání, byl jsem primárně zvědav na Blatného, nikoli na Reinerův remake opusu Vaska Trubačov a jeho kamarádi.

Takže při této své zkušenosti chápu problém v pochopení prostého záporu (všimni si slova není).

P.S.

Omluva Dalimirovi - že jsem se prve ve své rozvernosti neudržel.


Antoncek
17. 01. 2016
Dát tip

...to jsi neměl dělat, člověče boží. Mám právě v pácu Reinerova "Básníka" a dost těžko se mi přehazují výhybky. A tak tedy, pokud si dobře pamatuji, ano, i já schvaluji....z vyššího principu parního....prostě ten mop.


Miroslawek
16. 01. 2016
Dát tip

Antoncek: zde oslovujeme, voláme nejen pátým pádem, ale i avízem.

V čem je můj předpoklad mylný - resp. v rozporu s tvým tvrzením?


Antoncek
14. 01. 2016
Dát tip

...se mýlíš, Sláwku, to je o slunci. Pravda, trochu horká jehla - a ta šije křivě - ale svítilo!! (šajnilo)


Miroslawek
14. 01. 2016
Dát tip

Ubohá Rusalko bledá... (předávám, co jsem obdržel jinde za pod kopyty stád, ať v tom nejsem sám ;)))

Zároveň předpokládám, že to není reklama na parní mop.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru