Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kominík

16. 01. 2016
1
5
628
Autor
amoresperros
Povím vám takovou brut pohádku. V jedné ženské věznici ,s nejvyžší ostrahou, byly tři ženské, odsouzené na doživotí, spolu zavřené v jedné cele. Za tu dobu se z nich staly nejlepší kamarádky. Uspokojovaly se všechny navzájem, každou noc jedna roztáhla že široka nohy a nechala své dvě společnice, ať ji rozdražďují jazykem klitoris. Každá z nich neměla pohlavní styk s mužem už víc jak přes deset let. Když měly vycházku venku, tak zahlédli nestřeženého muže za plotem, který se dal snadno přelízt. Bylo to obrovské nedopatření, před tím plotem měla stát ostraha se psy. Šlo o najatého kominíka, který se chystal zrovna vejít do části věznice, kde vězni nejsou a vylézt nahoru na komín. Ta nejstarší mu prořízla tepnu na krku cigaretovým filtrem, speciálně upraveným ( nahřát zapalovačem a sešlápnout, vznikne ostrá hrana, která se může vždycky hodit). Nějak se jim ho povedlo nakonec dostat do jejih celi. Pak zahladily stopy, utrěly krev. Zašily ho do madrace, penis mu vycpaly drátem, aby mu stál. Výskaly radostí, byly tak šťastné, že mají konečně nějakého č*ráka, který jim tu p*ču probodne pořádně. Než bachař páchnoucí tělo v madraci objevil, uběhlo 6 dní... Stejně jim už o nic nešlo, a ony to moc dobře věděly.

5 názorů

Joo Barčo, já to taky rozdýchávala, když jsem si to její dílko četla. :D Pobavila mě nejvíc to, že volala policii a ptali se ji, kde hoří? :D XD nedělají tohle spíše hlídky u hasičů? LOLEC

Baus-idk
19. 01. 2016
Dát tip

Moje drahá spolubydlící, když jsi mi o tom řekla nechtěla jsem tomu věřit. Víš, že sem moc nechodím kvůli několika individuím. Každopádně si nemůžu odpustit slohovku a několik jízlivých poznámek..

Stačí se podívat na začátek. ,,Jmenuji se...." už jen toto odradí neuvěřitelně moc čtenářů. Napsat blísknout je opravdu pod pasovka. 

Dále.. ,,Popelka za kterou mě mé zlé spolužačky fifleny požadovaly.." věta nedává smysl. Přeházení slov a dání do dvouch vět by tomu taky neuškodilo. 

Když už ve větě jepsáno ,,smály" tak tam nemůže být ,,šikanovalI"!!! Další hrubá chyba.. S nima je hovorové, píše se s nimi. Neobrážela se tam vůbec nehodí.. Podle mě to slovo ani není ve slovníku, ale třeba jo; nejsem češtinář, ale hlavní chyby pozná i malé dítě.

Dále nechápu jak někdo může napsat ,,vibírala"! Bije to do očí a každý pozná chybu! I děti v první třídě vědí jak se to píše!

Jakou cenu má informace ,,..jsou sexi(Y) šaty.. " když tam není drobnější popis. Věty jsou příliš dlouhé, čtenáře bolí oči, ztrácí se v textu a hlavně to každého přestane hned bavit. K tomu parfému.. Jakou má ta informace cenu, když tam není daný popis? Jak voní, typ, např v jaké je lahvičce..

Postava působí neuvěřitelně egoisgicky.. A podle obsahu napovídá na nevinnou a škaredou holku. Je tam přebytek unavujících informací. 

Přímá řeč? Tak to opravdu nejde NEkomentovat.. 1) první uvozovky se píší dole, ne nahoře. (Je tomu tak pouze v Angličtině!) 2) Věty jsou špatně uspořádány!!!

,,Když mě z(S)bíral.." snažíte se říct, že jak spadla tak se roztříštila na tisíce kousíčků? Hodně malá slovní zásoba..

Co se týče popisu kamarádů jejího bratra.. Tento typ lidí by neváhal a ihned by jí na místě oprcal! Nezájem. Dále.. Jak někdo může jen tak z ničeno nic někomu zmizet z oči? To používají nějaké transformovací přístroj,nebo co?! 

Co mě ihned švihlo do očí bylo VYDĚT! Jak někdo může napsat VYDĚT to opravdu nepochopím!

Abych to všechno schrnula.. Text je nepřehledný, nedělený na odstavce, čtenář se v tom ztrácí. Dále pokud se jedna o chyby tak to musíte být hodně naivní, když si myslíte, že vám někdo uvěří, že ty chyby tam jsou udělané schválně. 

Je to nezáživný, nudný není tam pořádný děj a nic se nikdy nestane že dne na den. Jestli vám toto přijde jako vtipné nemůžete být mentálně v pohodě. Jediné nad čím člověk může umírat je ta vaše neuvěřitelná odvaha dat někam takovýto výtvor, coje neuvěřitelně špatně, miliony chyb snad tam jsou. I děti v první třídě by nenapsali tak příšerný text jako je toto. Popis milování? Stojí naprosto za hovno!!! Upřímný názor, klidně si rejte, je mi to u prdele, ale tohle opravdu nemohl napsat někdo kdo by UMĚL češtinu. Takovou odvahu bycb teda chtěla mít.. Nechapu jak tohle můžete srovnávat s dílem Amoresperos. To její je mnohem záživnější, lépe se to čte a nebijou nás do očí neuvěřitelné hrubky. Neumím si najít jiné vysvětlení při psaní tohoto než to, že jste AI musela předtím pořádně šlehnout.. Nechce se mi věřit, že by existoval tak debilni člověk na češtinu!!!


Ahoj Careful, tak musí to ven. :D Nevím vúbec, co je na tvé Anetce vtipného, ale kdyby jsi tu scénku v parku trochu zdramatizovala, jako například, že by tam vysportovanou Anetku pro výstrahu vo*oustali a jeho za podvádění jeho sestry bratříček vykastroval, tak by mi to přišlo i víc fér ke cvokům jako já, co to čtou, :) Aspoň trochu by  byl tvůj příběh výstřední, zajímavý. Sorry, ale my dvě si asi rozumnět nebudem, podle mě má dila ,,pitomá" rozhodně nejsou, ale tvá podle mne zas ano. :) Měj se.. Směj se.. 

 

 

S tímhle srovnávat mou brut povídku?? Vždyť to jsou oba naprosto odlišné kalibry. ;)

Aneta a sebstian

Ahoj.Jmenuji se Anetta LaMerde a tento příběch se udál před 6 měsíci.Spávně by jsem ho měla rozebrat aspoň v 10-ti kapitolách, ale budu se snažit být stručná (protože potřebujeme s mou láskou čas na jiné věci:o)).Žila jsem tehdy s rodiči na Flóridě, navštěvuji uměleckou školu a toho dne má nejlepší kamarádka Lana DeBlilo slavila narozeniny a její párty jsou vyhlášené a tak jsem se rozhodla se pořádně blísknout ,aby jsem nebyla za Popelku za kterou mě mé zlé spolužačky fifleny považovali.Věčně se mi smály a šikanovali mně jen protože, jsem byla vždycky sportovní holka do nepohody a neobrážela s nima kluby a nepila a nelovila kluky.Jsem spíš citlivá duše a miluji svého pejska Aaronka . Je to taková miloučká chlupatá kulička, co se mi tehdy jako každý den tulí vnáruči.Stoupla jsem si k velkému zrcadlu u staré skříně a vibírala si šaty. Vzala jsem si ty nejvíc sexi s velkým výstřihem ,aby nikdo nepřehlíd mou vysportovanou postavu a mé přírodní vnady. Své přírodně blond vlasy jsem nechala volně vlát rozpuštěné, vyčistila své bílé zoubky a lehce se navoním luxusní voňavečkou své super mamči, co mi jí na tuhle příležitost půjčila. Francouské parfémy jsou nejlepší a kytky do nich kvetou hlavně v létě.Namalovala jsem si řasy jinak se líčit nemusím. Mám totiž perfektní pleť a plné rty.Pak jsem si vzala boty na podpadcích což byla právě osudová chyba protože jsem byla zvyklá spíš na sportovní boty (jak už asi víte:o)). Než jsem, zjistila že na nich neumím chodit už uslyším troubit mého bratranceFrenka. Jeli jsme spolu k Laně . Přijely jsme k Laně a Lana mně přivítala. Daly jsme si s Lanou drink a mezitím přišly k Laně další hosté. Bylo jich strašně moc, protože její párty jsou vyhlášené. No a pak se to stalo .Zakopla jsem na parketu.Upadla jsem jak široká tak dlouhá a polila se drinkem. Všichni se smály a já se chtěla propadlout do země. Jsem taková nána, říkala jsem si, když se ozval lahodný mužský hlas. "To nic to stane se, " Řekl mi majitel těch nejmodřejších očí na světě. Jeho smaragdové oči kontrastovali s černou hřívou vlasů a opálenými svaly a já od něj nemohla odtrhnou oči." Sebastiánse menuju." Oznámil, když mě zbíral. Hned jsem věděla, že hezčího kluka jsem nikdy neviděla a cítila, jak mně polévá rudá barva od hlavy až na druhý konec. Pak jsme spolu tančily a bavily a já byla v sedmém nebi, ale Lana mně z obláčku brzo skopla.Zaklepala mi na mé rameno a řekla"drž se od něj dál, on je kluk Ingrid!"Ingrit byla má spolužačka a ta největší pařmenka a nejzmalovanější holka na celý střední a fakt mě bezdůvodně nesnášela i tak.Šla jsem tedy za Sebastianem a zeptala se jestli chodí s Ingrit. Řek mi, že jo, ale že se s ní chce už dlouho rozejít jen jí nechtěl nikdy ublížit ale že teď když zná mě, tak to udělá a někam si vyrazíme.Domluvily jsme se na druhý den, že se sejdem v parku.Bratranec Frank mě odvezl domů a já hladila Aaronka a šeptala mu, že jsem se hrooozně zamilovala. Tak  strašně jsem se těšila na druhý den a zároveň jsem se bála Ingrid že mi udělá ze života peklo.Druhý den jsme se Seabastianem sešli v parku. Drželi jsme se za ruce a sedli jsme si spolu oba na lavičku. Pak mě překvapí obrovským pugetem růží který měl v ruce. "Jsi ta nejlepčí holka co znám, jinou nechci už." špitl my do ucha a pak jsme se políbili. Byl to náš úplně první polibek a bylo to fantastický. Pak mě začal líbat na krku a jeho ruka se mě opatrně a dychtivě vášnivě dotýkala. Cítila jsem už jeho horoucí dech po celém těle. Když ho náhle někdo surově chytil za vlasy a táhl odemě pryč. Byl to Romanbratr Ingrid a měl sebou celou svou partu nácků a pankáčů. Byli to samí strašně bohatí rozmazlení smradi, jejichž přízeň si Roman kupoval drogami a alkoholem."Moji ségru podvádět nebudeš!!!" Řval na Sebastiána a furt ho mlátil. Já mu chtěla pomoct, ale všichni někam zmizeli. Chtěla jsem volat policii, ale nebraly mně vážně a ptaly se kde hoří. Brečela jsem a myslela že zešílím .Pak jsem šla domů a furt hrozně brečela a bála se, že ho zabijou. Bylo to fakt strašný!!! Kdo takový horor nezažil, ten neuvěří ,jaké to je se bát o svou lásku. Najednou ale někdo zazvonil. Uslzená jsem sotva otevřela dveře a najdu vskaz.Rozechvělíma rukama jsem ho četla .Stojí na něm:"Miluju Ingrid a to s tebou chyba byla. Strašná nána jsi a už tě nechci vydět. Sebastian."To mně ranilo a brečím ještě víc. Třeba je ten dopis podvot, ale možná mi jen lhal a miluje Ingrid. Třeba jsem pro něj byla jen nějaká sexuální hračka a třeba ho donutily to napsat.Jak to mám ale zjistit??? Co mám teď dělat????Čekala jsem zoufale až příjde má skvělá máma a já se jí vybrečím na rameni když jsem znovu zaslechla zvonek . Za dveřmi stojí Sebastian celý zmlácený a krvavý od bláta. "Ten dopis byla lež, napsala to Ingrid, protože nedokáže unést, že jsem se rozešel s ní. Věř mi lásko, já strašně miluju tě!"Vzala jsem ho hned do svého pokoje a ošetřila mu rány a pak mě políbil a já cítila jak má a jeho vášeň roste a roste. On byl ten praví, ten na koho jsem léta marně čekala. Milovali jsme oba úplně poprvé, (protože Ingrit spala s každým, jen svého kluka zanedbávala, jak jsem dodatečně zjistila) a on byl tak něžný a citlivý a oba jsme brečeli štěstím až jsem zapomněla, že se má vrátit mamka.Ta nás spolu najde, ale já ji vysvětluju, že to není násilník, co mě znásilňuje,ale má láska Sebastián . Ten jí nakonec spadl do oka a zůstal u nás i bydlet, protože jeho táta byl alkoholik a mlátil ho. Jeho máma už byla mrtvá a ta moje mu připomínala tu jeho a všichni jsme si skvěle rozumněly. To se stalo před 6-ti měsícema a dnes,když jsme šli s mou láskou a Aronkem na procházku,tak jsme potkali Ingrit. Ta po nás tak zle zahlížela, až se jí potpadek zasekl v kanálu a ona, si toho nevšimla a upadla rovnou do Aaronkova hovínka.

 

KONEC:o)


careful
16. 01. 2016
Dát tip

Tak opět dílko u kterého skoro přemýšlím, jestli je tak pitomé schválně...já takhle třeba napsala anetu a Sebastiána... každou chybu jsem tam instalovala schálně (tedy možná mi tam nějaká uklouzla i náhodou, ale 99% jich tam je úmyslně)... ...jenže moje Aneta je aspoň vtipná a má parodovat různé holčičí romantické braky psané nepříliš inteligentními náctkami...jsou tam zastoupena snad všechna klišé atd...ale tady je i obsah jen rádoby šokující nic...

...jediné, co mě zaujalo, bylo to s tím filtrem...ve věznici se dělají různé triky a možná existují a existovaly i různé filtry, tak si tu lámu hlavu s tím, jestli by to bylo v nějakém vesmíru možné, ale asi je to jen blbost:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru