Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neděle

17. 01. 2016
4
4
1198
Autor
Movsar

Pátek

Paul Newman ještě v prérii střílí zloduchy a v mezičase láme srdce krásných dam. To v koupelně kdesi na Proseku před zrcadlem šlechtí se hoch jménem Adam. Taky chce být lumen. Je pátek večer, zuří televize a jako do Mekky táhnou davy do diskotéky.


Kozonoš

Je muž a starostí obehnán, poslední gentleman. V ulicích nabízí ženám službu, snad i drobnou družbu: těm více obdařeným pomoci chce s ňadry, přenést je, ne daleko, tak tři sta metrů, kilometr. A že to myslí vážně, představí se: Petr.

Za službu ovšem tvrdě platí, laskavce často jen rychlý úprk spasí, když ulice bere letem. Nevděk vládne světem. 


Neděle

A zatímco svačíš slivenecký drdol a hlty bílé kávy rozmáčíš ho na patře, v televizi princezna požaduje zavázat střevíček. Jak jen tohle dopadne? Zaváže, podlehne? Drdol mizí, káva stydne, ulice v bílém negližé. Neděle, stav beztíže. 


4 názory

Lnice
18. 01. 2016
Dát tip

takže Petr byl v sobotu..


Kočkodan
17. 01. 2016
Dát tip
S vnadami chce helfnout Pettřík, brzy v běhu slaví hattrick.

Movsar
17. 01. 2016
Dát tip

a já jsem rád, že tě potěšilo a díky za upozornění.


Gora
17. 01. 2016
Dát tip

S nedělním večerem zasměju se s Movsarem, vydařené... chybka ve slově zrcadlo... /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru