Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sobotní odpoledne Na soutoku

17. 01. 2016
7
7
546
Autor
aleš-novák

takový drobný pokus zachytit  pohled osamělého pozorovatele lidí a věcí. Inspirované Movsarovými momentkami.

Vedví

Karavany kupců čehokoli na svých cestách nákupní galerií nacházejí chvíli odpočinku ve stravovací zóně. Svou krmi tu nabízí Číňan, Ind i Američan, i milovník tradiční české kuchyně najde možná svou manu nebeskou.

Obtěžkaná rodinka zastavuje u jednoho ze stánků, kde stačí jen nahlásit číslo jako v loterii, výhra je vždy jistá...Tatínek je spokojen s nabídkou asiata a hlásí svou sázku, maminka s drobnou dcerkou odcházejí k americké konkurenci. Holčička ještě přiběhne k otci vyzkoušet roli diplomata, ale tatínek už máčí kravatu v čínské omáčce.

Nač dělat drobné kompromisy, je tak prosté se pro jednou rozejít od stolu...

 

Draci a hadi

Nad billboardem s očíslovanými pokrmy cení svůj chrup čínský drak. Za podhledem stropu se proplétají stříbrní hadi. Divočina s mramorovou dlažbou a plastovými stolky.

 

 


7 názorů

Movsar
05. 02. 2016
Dát tip

potěšilo mě, že tady mám druha!

a taky obě miniatury, zvlášť první. t


Lnice
18. 01. 2016
Dát tip

chodíme na podobné místo v poledne z práce, taky zkusím pozorovat:-)


tak vidím, žes víkend "strávil" ve vietnamském bistru)))


Gora
18. 01. 2016
Dát tip

Jako pozorovatel jsi nad věcí, vtipné.                           /T.


Gogin
17. 01. 2016
Dát tip

a nemělo by to patřit do prozaických miniatur? jinak dobrý /T


Kočkodan
17. 01. 2016
Dát tip
Jen všichni počkejte, až se dám do pozorování já!

Jsem moc ráda, že mne nikdo nenutí nikam chodit. Jako rodina jsme asi selhali. Nakupujeme jednotlivě podle zadaných úkolů.   /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru