Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

flinta v žitě

21. 01. 2016
20
19
835
Autor
slunceblunce

~~ztěžka se vracíš
revmatickým prstem nevěřícně dloubeš
do dubovýho stolu
jo, stojí na dešti a furt drží jako přibitej
drzoun jeden
pak ti sklouznou oči někam do vzpomínek
brázdy u pusy zamířej dolů

je blbý ticho v blbym ránu
jen kočka se ti otírá o lýtka
a mě je najednou líto že je falešná

naše zmrtvýchvstání
směšně hází prasátka do žita
ocelový nebe monotónně přede
o stáří v předpokoji

a ty zas prudíš ze všech stran


19 názorů

a to já si myslím, že pochopení může přijít kdykoliv i v nerozumném věku... někdo to totiž nepochopí nikdy :)


Ostrich
17. 03. 2016
Dát tip

Jasně že jsou lidé, kteří k sobě nepatří - to jsou ti, kteří jdou každý jinam, jenom se něčím společným na čas protnou,. Když mají růstové pohyby každý jiné, nebo dokonce když růstový pohyb jednoho potlačuje růstový pohyb toho druhého.... tak to je lepší poznat včas a netrápit sebe ani druhé. 

Pokud se tím navíc člověk posune k pochopení, jak to vlastně se vztahy funguje, tak ...když se to stane ještě v rozumném věku, je to vlastně zmrtvýchstání :o)

 


tomu rozumím :) my, nepoučení, šli o dům dál :) ani s odstupem času si nemyslím, že by mezistav pomohl. jsou lidé, kteří k sobě prostě nepatří a jen shodou nějakých divných okolností, spolu chvíli přešlapují na místě :)

tím určitě neříkám, že mě to neposunulo, posunulo a jak :)

takže vlastně protimluv :)  


Ostrich
17. 03. 2016
Dát tip

Hm, ta poslední věta... Možná máme každý v sobě několik "pevných podob", mezi kterými přepínáme podle situace, ve které se zrovna ocitáme. Když někdo v určité situaci vždycky prudí, ale v jiné zas vždycky rozpačitě mlčí a ještě v jiné dovede vystihnout, co je pro druhého důležité, jde pak o to pomoci mu dostat se do mezistavu, kdy si tohle své přepínání mezi různými podobami může uvědomit...  Když takovou zkušenost zažije víckrát, změna je možná :-) 

 


díky :)


super* ..pěkný obrazy člověče..


Lilie
22. 01. 2016
Dát tip

Hmmm ... Moc ... Díky za zážitek ...

Tipipit


díky :)


díky :)  že ses stavila u mý tvorby... potěšilo

jo, psycho to je moje :)


Umbratica
22. 01. 2016
Dát tip

Taková upřímná psychoreportáž. - Tip.


pak ti sklouznou oči někam do vzpomínek........*/***


r.l. jsem zdravá jako rybička :)))) díky


no jasně, že nejsou, jen pro něho jsou :)))) prej majetek :)))))


..to se ví že kočky nejsou falešné..když se ti ptírá o lýtka..značkuje si tě..že jsi jako její majetek..víme? :)


gabi
21. 01. 2016
Dát tip

áno *


Gora
21. 01. 2016
Dát tip

Mé kočky se mne drží jako klíšťata a vůbec, všechna zvířata...zdravím


tak to máš jiný kočky než já, mý jsou falešný, dostanou nažrat a čus bus :))

no jo, kdo nemá revmatický prsty, že? :)))


Gora
21. 01. 2016
Dát tip

Pozor, kočky nejsou falešné...a ten revmatický prst mi něco připomíná.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru