Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za teskných podvečerů

22. 01. 2016
5
6
1301
Autor
Movsar

Kdysi dávno starými čtvrtěmi měst vyhrával klezmer, takhle v pátek vpodvečer.

Bradatí muži krmili se šouletem a aby jim neuvízl v krku, zapíjeli ho košer vínem. Ložnice vytápěl skutečný oheň a v tom ohni bylo ženám tak horko, že odkládaly spodničky ku radosti hostí. Atmosféra houstla, jak dramaticky měnil barvy obzor nad střechami starých čtvrtí. A tou atmosférou svítila orientální touha jako skrvna na plátně malíře rozjitřené chuti. Toužebníci se stávali zvěří na prahu smrti, hýkali a smýkali kopyty, těla zanechávali v křečích, semknuta jen slanými stehny toužebnic. A nakonec, potom co nabrali trochu sil, skládali účty mužům klímajícím nad šouletem, vínem.

A vyhrávala teskná hudba z okolních lokálů a byl pátek podvečer. 
 


6 názorů

Lnice
25. 01. 2016
Dát tip

opravdu teskný podvečer:)


Josephina
24. 01. 2016
Dát tip

bylo víc živoucího života v životě!


Kočkodan
22. 01. 2016
Dát tip
Já jsem z tvého dílka žádné křeče neměl.

Gora
22. 01. 2016
Dát tip

Hlad je prevít, tak dobrou chuť...


Movsar
22. 01. 2016
Dát tip

díky, goro, i za upozornění, ještě jsem nevečeřel a tak se mi hlady klíží prsty. ve skutečnosti je to zatraceně tvrdá klávesnice..


Gora
22. 01. 2016
Dát tip

Sugestivní dílko... /nakonec chybí k/                                      /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru