Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohyby těles

26. 01. 2016
3
4
1186
Autor
Movsar

Milci opačných chutí

Jeden horuje pro srpen, pramínky potu v podpaží slunících se dívek, druhému šmakuje spíš leden a mrazem zkamenělý knírek.


Kámojdy z diskotéky

Pečlivě vybrala džíny, kalhotky i rtěnku u koně počkala na kámojdu Zdeňku. Jdou do diskotéky. Nejprve si dají sklenku a až dojde na pásnkou volenku, užijí si ty erotické doteky. Jenže.. Těm dvěma je vše málo, imponoval by jim snad jen chlapík jako Džugašvili, co by ještě venku porsche stálo. No a lulín mu měřil nejmíň jednu míli.


Pohyby těles

Tak jako sníh nebo déšť nebo kalhotky či vůle padá dnes měsíc. Do okna ložnice, s přesností pohybu kosmických těles. A budou padat vločky s deštěm, a kalhotky, neboť příliš těsné, nakonec i vůle, dokud z noci nebude jen půle. A pohyby dvou těles budou lidsky nepřesné.


4 názory

Lnice
27. 01. 2016
Dát tip

kámojdy čekají na pánskou ne pásnkou:-)

nejvíc Pohyby těles:-)


Gora
26. 01. 2016
Dát tip

Hezké.../T.


Movsar
26. 01. 2016
Dát tip

jsi tedy srpnolednový


Kočkodan
26. 01. 2016
Dát tip
Já jsem nejvíc unešen mrazem zkamenělými pramínky potu v podpaží dívek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru