Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kazatel, 3. tisíciletí po Kr.

07. 02. 2016
4
7
1346
Autor
Movsar

Kazatel, 3. tisíciletí po Kr.

Z televizních kanálů prýští zábava, snad se tam někdo uvnitř černé díry směje i tehdy, když je televize vypnutá. Snad se až za břicho popadá.

Je neděle večer, šestý prosinec, třetí tisíciletí. Planeta Země se řítí i s miliardami dalších planet prázdnem.

Děti už šly spát, jejich rodiče otevřeli láhev s vínem. Řízeně likvidují nervové buňky svých mozků, aby tak dosáhli krátkodobého štěstí. Jemu se při pohledu na seriálovou playmate nahrne krev do rozkroku a zatouží po krátkém spojení. Ona s vážností seriálové playmate sehraje svůj tělesný part manželství.

Vyčistí si zuby a odděleni peřinami usnou.

Kdyby v tu chvíli do planety Země narazila jiná dostatečně velká planeta a následná exploze by rozmetala do propasti vesmíru nepočítané množství úlomků obou planet, nestalo by se vůbec nic.

Jenom bezejmenný divák vypnuté televize by se zasmál naposled.

Není nic nového pod sluncem. 


Studio ČT

Televize vysílá líbezné řeči politiků. Strejdové ve svátečních šatech mají odpověď na vše, jen žádnou duchaplnou otázku. Vše je předem jasné. Mohli by klidně líčit, jak si ráno dávají stroužek česneku pro bujné zdraví a vyšlo by to nastejno. Možná by to diváci, zabraní stejně více do polívky, ani nezaznamenali. Je aspoň jeden člověk, který by visel na rtech těm sněmovním celebritám? Co jejich manželky? Třeba je to takto: není lepšího nástroje kontroly nepřítomnosti než přímý přenos. A tak ta hodina s milencem ubíhá v kulisách studia ČT, za stálé přítomnosti i nepřítomnosti chotě. A cizí naháč z peřin jen šeptne: Ztlum aspoň zvuk, kotě.


7 názorů

Marcela.K.
08. 02. 2016
Dát tip

sexy mozek je kde? :-)

 


Movsar
08. 02. 2016
Dát tip

díky, lnice, jsem rád, že se ti líbí, snažím se.


Lnice
08. 02. 2016
Dát tip

a mě to strašně baví.-)) moc úsměvné, ten nápad s milencem za přímého přenosu:-) neuvěřitelné.-)))


Tohle me neba, az moc moralistni, kazatelske, zjednodusujici...


Movsar
07. 02. 2016
Dát tip

díky za čtení, lidé.


Kočkodan
07. 02. 2016
Dát tip
Napsal jsi to hezky, kocourku. Obzvlášť o tom naháči.

Gora
07. 02. 2016
Dát tip

Opravdu, nebude nic nového pod sluncem...  /kulisích - kulisách?/ /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru