Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ježek

21. 03. 2002
6
0
2774
Autor
Toxman

Jestli to spíš není takhle Dabi: O jablíčku ( věnováno Nasovi )

Ježek

 

Copak jabka, copak hrušky
ty žerou jen vosy.
Slivovicí vinné mušky
obšťasňují nosy.

 

Jen houšť ať je kompotů
zavařených ve skle.
Co je s ježkem u plotu ?
Oči hladem lesklé...

 

Takhle moucha, to je múza,
která i hlad zvládá.
Autora těchhle rýmů
rrroztrrrhnout jak hada. ! :-))


jú tam je žvížať.dám to do clubu

Toxman
18. 07. 2003
Dát tip
Jak je libo :)

Cirilla
04. 07. 2003
Dát tip
tak obligátní smajl, nu :)

Josefk
05. 11. 2002
Dát tip
:-) už máš letos po pálení ? nemyslím žáhy :-)

Toxman
05. 11. 2002
Dát tip
Josefk: Bohužel... nepálím..., takže si musím žáhu zchlazovat na nebohých Písmáčcích :-))

Kytička
31. 05. 2002
Dát tip
Já bych ho rozhodně netrhala... :-) ***

Toxman
31. 05. 2002
Dát tip
Jsi si jistá ? :-)))

Kytička
31. 05. 2002
Dát tip
Toxman: Že váháš :-)

Toxman
31. 05. 2002
Dát tip
Kytička: A máš pravdu... neroztrhávat.. šup s ním hned na rožeň :-))

Toxman
29. 04. 2002
Dát tip
Čolito: No vidíš... a teď jsi natrhla mé sebevědomí :-)))

Čolito
28. 04. 2002
Dát tip
Byla by velká škoda tě roztrhnout:-))))

Toxman
04. 04. 2002
Dát tip
Jať: Honem utíkej, nebo Ti je všechny vyjedí... znáš je :-)))

Člověče,Toxi,já dostal chuť na hruškovej kompot...Musím rychle domů za maminkou... :-)))

Toxman
25. 03. 2002
Dát tip
Dabi: Vím, že se sice už nebudeš vyjadřovat..., přesto si neodpustím malou poznámku: Jsem jenom člověk... a spoustu věcí bych rád, ale nějak mi "..nejdou..". To je prostě fakt, se kterým toho asi nikdo moc nenadělá... Anebo jinak řečeno: "Člověk míní, Pánbůh mění..." Za přání mockrát děkuju a i Tobě přeji přinejmenším totéž. Možná některé z těch přiléhavých citátů budou právě Tvoje. Někdy zase ahoj :-)

Dabi
23. 03. 2002
Dát tip
K tomu Ti můžu napsat jen,že Ti opravdu moc přeju,aby se Ti dařilo být ,,svého štěstí strůjcem " a aby se Ti ve všech životních situacích dařilo pojmenovat věci těmi správnými slovy a citáty,které jsi někde přečetl ... Víc se k tomu nebudu vyjadřovat . Pa

Amanda
23. 03. 2002
Dát tip
:-)))

Toxman
22. 03. 2002
Dát tip
Olšanský: Ano správně ! Nebojme se nazývat věci pravými jmény. Jen dodám, že v mých "dílech" označených jako blbůstka o nic vážného nejde a ani by jít nemělo. A pokud snad přece jen jde, tak by měla být skutečnost zobrazena s hóoooodně velkým nadhledem (možná snad i s humorem - v nejširším slova smyslu). Pokud se mi tohle alespoň občas podaří zachytit, byl účel spněn ! Dabi: S tou osudovostí bych to reději moc nepřeháněl... A stará důstojná dáma ? No proč ne ? :-)))

horák
22. 03. 2002
Dát tip
Zrovna předvčírem na mě křičela známá: "Pane B, máme u baráku ježka. Čím ho mám krmit?" To nic, to jen asociace.

Toxman
22. 03. 2002
Dát tip
Jen žádné hady prosssssssssssíííímm :-)))))

Dabi
22. 03. 2002
Dát tip
Nepřeháním,věř mi :) Ale já nejsem stará a dáma taky ne ! :o)) Pa pa MARTINE ! ;o))

Toxman
22. 03. 2002
Dát tip
Verco: Na osud neverim, jinak receno "Kazdy sam sveho stesti strujcem" (sice neplati stopro...). Ono totiz v zivote je spousta veci uplne jinak, nez si clovek mysli ze jsou a svadi to ...treba na osud mozna, ze se chce vyhnout zodpovednosti za sve ciny (verim, ze to neni Tvuj pripad), mozna proto, ze je tech "nahod" snad prilis. Mozna... Nahoda je nekdy dost zvlastni, jak si s nami pohrava.. ale osud (snad spise Osud) je prilis...ted nevim... "nestabilni existence ?". Doufam, ze jsem ted prave timto vyrokem neudelal svou Osudovou chybu :-)))

Prokletí
22. 03. 2002
Dát tip
Dabi: grrrrrrrrrrrrrrrrr ;o) m.

Prokletí
21. 03. 2002
Dát tip
Jsi si jist, že ježek má oči lesklé hladem.... a ne chlastem? ;o)))) Milé... obzvlášť když k tomu Satchmo hraje Jeepers Creepers (c8 m.

Gorgona
21. 03. 2002
Dát tip
Jůůůůůůůůůůůůůůů

Dabi
21. 03. 2002
Dát tip
Koukla jsem na Tvoje jméno , kdože to tak galantní .... a on to MARTIN ! Ty to nevíš ale to je moje osudové jméno ! ;o) Hezky jsi to napsal ... hade :o)) Dík a t*

Prokletí
21. 03. 2002
Dát tip
jak moc osudové? ;o)))))))))) né že bych taky, ale taky.... (c8 m.

Dabi
21. 03. 2002
Dát tip
MOC OSUDOVÉ ! Někdy objasním :) Vím ,že Ty taky ... ani mě to už nepřekvapuje,už se jen usmívám :)

Prokletí
21. 03. 2002
Dát tip
to mě těší ;o))), za úsměv milé dámy, šel bych světa kraj (to snad ani není z mé hlavy!!!) ;o))))))) m.

Dabi
21. 03. 2002
Dát tip
Dáma ! To jako taková ta stará,důstojná,s lorňonem a obrovskýma korálema na krku ? :o))

Olšanský
21. 03. 2002
Dát tip
Je to fakt blbůstka, a možná bych se nebál říct, že je to blbost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru