Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Laborantky z Mlíčňáku

09. 02. 2016
3
4
1300
Autor
Movsar

Záznamy z cestovního deníku Praha - Cheb a zpět. III. část: Cheb.

Laborantky

V bufetu Mlíčňák na pěší zóně jedí dvě ženy v bílém, laborantky doktora Bumbáce. Mají pauzu k jídlu a tichému švitoření na účet dentisty. Kdyby tak věděl… A že je grobián, musely by se pak činit o pár korunek navíc.


Deštivo

Cheb vířil deštěm, pršelo na blůzky ženských, do hnízd a taky na obnažené dráty vysokého napětí. A jak byly blůzky už celé mokré, hrozil bílý zkrat.


Holka od soudu

Ta holka od soudu měla pusu klisny a zadek.. no, řekl bych klisničky. Ta když přijde z práce domů a ve tmě na sebe sáhne, pane, ta zařehtá.


Selátka

Od školy jdou děti v dlouhé řadě, co se točí. Selátka navlečená do bundiček a pláštěnek. Paní učitelka má proutek a s chutí pasáčků jím hvízdá vzduchem. A ony kvílejí do kroku, zrůževělá radostí.


4 názory

Movsar
10. 02. 2016
Dát tip

to bych si nedovolil, ony byly velmi sympatické. jen jsem si mnoho domyslel navrch. díky, za čtení a zprávu, lnice.


Lnice
10. 02. 2016
Dát tip

tak prosím, nenavážet se do laborantek.-))


Gora
09. 02. 2016
Dát tip

V onom bufetu jsem před třemi měsíci pila kávu.../T.


Kočkodan
09. 02. 2016
Dát tip
Hlavně aby z těch selátek nevyrostla prasata...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru