Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Důvěra

Výběr: a2a2a
14. 02. 2016
12
11
1349
Autor
Oldjerry

vážit slova je nutné... platilo vždy, platí o i dnes

to, o čem lze mluvit

se dere na jazyk samo

 

o zakázaném       se mluví jen s moudrým

 

bez vytáček a zámlk

bez prstů

bubnují  slova na realitu

 

rozpaky... váhání 

tíseň a  zmatek

se navzájem vyruší

a zůstane peň

 

bílý až do zelené koruny

---

a přetrvá mnohá slunce

měsíční  sny

hvězdné exhibice

mraky, mrazy

deště a vánice

 

odchody

 

celý život

 


11 názorů

Oldjerry
15. 02. 2016
Dát tip

Dík, Jiří...

Karpatský knihomol - máš pravdu - asibych neuměl psát něco, čemu sám nevěřím. Díky

 


Ešte dodatok. Možno by som zamenil peň za kmen ale neviem či tieto slová sú významovo zhodné v oboch jazykoch.


Báseň ako definícia a zároveň definícia ako dobrá báseň. Verím jej. Nepríde mi ako prvoplán ale ak to tak z teba ide spontánne, tak si asi vnútri stotožnený s textom.


a2a2a
15. 02. 2016
Dát tip

Jaroušku, klidně to tak ponech, jak to bylo, pro mne to nijak nesnižuje kvalitu první poloviny a respekt k tvé schopnosti neustále pracovat na sobě.


Oldjerry
15. 02. 2016
Dát tip

Děkuji vám všem za cokoli - slova, tipy, výběr...

a2a2a - je to pravda, teď už to vnímám taky tak, přesto - ponechám formu  po úvaze tak, jak jsem dílko vložil. V tomto případě bych nepovažoval za korektní text upravovat jinak, než že označenou část významově trochu potlačím velikostí písma.

Je to prvoplán se skoro nulovými opravami, proto si vašich hodnocení vážím o to více.

Opravdu jsem chtěl  více zdůraznit, že vybudovat důvěru není maličkost a na druhou stranu, že pak přetrvá...


Kočkodan
15. 02. 2016
Dát tip
Protoze nejsem látku vykládající pedagog ale tvoje dílko komentující ctenár, tak mohu prohlásit, ze se mi obzvlást líbí to vyrusování. :-)

Josephina
14. 02. 2016
Dát tip

jen mluv :-)


a2a2a
14. 02. 2016
Dát tip

osobně bych skončil zelenou korunou, vše dál je již zbytečné obsahově a zaostává i formou za první části, přesto mám dobrý důvod k výběru za první polovinu, která naopak má šmrnc.


a2a2a
14. 02. 2016
Dát tip

Snad bych opravil ...bílý... na bílé, protože ten hovorový tvar je v textu osamělý


a2a2a
14. 02. 2016
Dát tip

osobně bych skončil zelenou korunou, vše dál je již zbytečné obsahově a zaostává i formou za první části, přesto mám dobrý důvod k výběru za první polovinu, která naopak má šmrnc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru