Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krkonošské pastorále

01. 03. 2016
11
16
1949
Autor
Movsar

Svatba přes internet

Manželé Konopáskovi se nechali slyšet: Bylo to rychlé, snadné, tak jsme využili možnosti a vzali se přes internet. Navíc na to byla sleva přes slevomat 50 %, to už pak nebylo o čem přemýšlet, uzavírá šťastný novomanžel. Stačila dvě kliknutí, jejich řeč byla jasná: Ano – ano. Skutečně neměli o čem přemýšlet.


Rady ptáka konzumáka

Sledujeme japonskou pantomimu a pijeme u toho litry kořalky. Až nás to omrzí, sníme další kilogram krevet s majonézou a půjdeme spát, napsali mladí novomanželé do TV pořadu Rady ptáka konzumáka a vyhráli další zájezd do Thajska.


Krkonošské pastorale

Krakonoš vítá své lyžníky. Ti ale ani nestahují okýnka, svými limuzínami rovnou zajíždějí do garáží hotelů. Personálem nechají ošetřit oděrky pneumatik a v opojení wellcome drinkem ulehají do postelí. Nejprve otestují televizní programy, slíbeno jich měli 567 a přesně tolik jich do večera napočítají. Spokojení odejdou k večeři, snědí mazlavý tatarský biftek, objednají rusé víno z Chile a oddají se konverzaci: proberou světové krize, nové funkce telefonů a pýthické otázky po budoucnosti. Pak za svitu svých ajfonů usnou do hedvábného hnízda peřin. 


16 názorů

Movsar
04. 03. 2016
Dát tip

promenlivynicku a lnice, díky za čtení. já už dávno lyžovat nesvedu. čekám na léto, to je můj živel.


Lnice
04. 03. 2016
Dát tip
Já taky umím lyžovat

tak to já na hromovce na Svatém Petru dopadl zcela jinak.

Na první snowboardové  překážce dopadl na hrudní kost

a ač přesvědčen o devastaci své kostry

posílal dál do světa pravotočivé piruety.

Díky za ty  tvé..


Movsar
02. 03. 2016
Dát tip

 vystihls to přesně, aleši.


Konopáskovi jsou vlastně takoví Homolkovi dvacátého prvního století...


Movsar
01. 03. 2016
Dát tip

m.h. tím myslel připravovat se v řeči na tu možnost, že se znovu objeví. a v tom mi připadá jeho mylšenka hluboká, skoro stejně jako nietzscheova o smrti boha. skutečně se naše řeč stává velmi chudobnou na silné pojmy a bohatou na technické. měli bychm se v řeči vracet k počátkům, k smyslu.


Oldess
01. 03. 2016
Dát tip

Nietzsche by ti odvětil, že bůh je mrtev. Takže se musíme zachránit buď sami - a nebo žádná záchrana neexistuje.


Movsar
01. 03. 2016
Dát tip

díky, oldess. pravdu díš, ale říkám s heideggerem: už jen nějaký bůh nás může zachránit.  


Oldess
01. 03. 2016
Dát tip

Povedená kritika. Dobré nápady. Nezapomínej ale, že každá generace má své mouchy ;)       /*


Movsar
01. 03. 2016
Dát tip

aý bude i rozvod na klik, tak to vyřešíš při jednom.


Kočkodan
01. 03. 2016
Dát tip
Mne by po vzoru Konopásků u jedné milé osůbky také cosi nutilo do kliku a bigamie... (zvláštní druh smajlíku s výraznými smutněočkovými komponenty)

Marcela.K.
01. 03. 2016
Dát tip

To neprodám, takových "hrůz" tam už svítí... :-(


Movsar
01. 03. 2016
Dát tip

to je nápad do pranice. myslím, že tam takový emotikon bude apokud ne, pordej ho zuckerbergovi. tak za miliardu a půl.


Marcela.K.
01. 03. 2016
Dát tip

A nakonec můžete všem, kteří toto nepřežijí, zapálit na FB "opravdovou"svíčku! :-(


Movsar
01. 03. 2016
Dát tip

fdíky, goro, snažil jsem se a už se hřeju na slunci dvou tipů!  


Gora
01. 03. 2016
Dát tip

Legrační, zejména Konopáskovi...                                                 /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru