Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

blbka

02. 03. 2016
33
67
3085
Autor
agáta5

pokouším se o úsporný sdělení :)

~~30.6. Ježkovy voči, co budu dělat? Stojím u dveří a chci ho chytnout, obejmout, zadržet. Nechoď! Dveře stejně klapnou, jeho omluvný pohled zmizí a já sedím na schodě a opuštěně řvu do bot.
*
2.7 Furt mám zatažený žaluzie. Nechci nikoho vidět, nechci sebe vidět, nechci nic. Jo, vlastně jo, chci chcípnout! Jak mi to, sakra, mohl udělat? Ticho mě doráží, přehazuju přes hlavu deku a kňučím potichu nad posraným životem.
*
5.7. Musím se umejt, smrdím jako chlív. Převlíknu postel, ze skříně vytahuju jeho triko a znovu padám do peřiny. Čuchám ten hadr jako feťák, závislák, debilní debil…
*
6.7. Musím se najíst. Otvírám lednici. Je prázdná jako já. Do prdele! Koukám na přerostlý nehty. Přejedu s nima po lince. Trochu to zaskřípe.
*
7.7. Hajzl jeden. V černých brejlích vcházím do obchodu. Chleba, mlíko. To mi stačí...hajzl zpropadenej..., ještě nějakou ředkvičku a okurku… hm, možná jogurt…prodavačka mi něco říká, neudržím myšlenku, kejvu, platím a prchám. Hajzl, hajzl, hajzl!
*
10.7. Koukám do zrcadla. Hm…trochu barvy by neškodilo. Hajzl,hajzl!
*
15.7. Někdo zvoní…trochu se bojím… že prej co dělám (hovno,hovno,hovno). Přijde si pro zbytek věcí. Úhledně skládám trika, jedno zapřu.
*
16.7. Chce si povídat. O čem, proboha? Mlčím, nejsem hodna slov.  Ježíši, nevytrhla jsem si ten chlup na krku! 
*
20.7. Venku prší. Kupodivu mě to rozveseluje. Prší, prší! Nazouvám červený gumáky a vystrčím nohu ze dveří. Pak druhou.
*
22.7. Přestalo pršet. Otvírám dveře na zahradu. Stahuju ponožky a udělám první krok. Zem zastudí. Cejtím. Udělám druhej krok a zamířím do mokrý trávy. Cejtím!
*
30.7. Mažu si chleba máslem. Chutná mi. Mažu si další chleba. Píšu básničku. Muchlám básničku.
*
1.8.  Tak co? Radka. Nic moc.
*
15.8. Vytahuju triko zpod polštáře. Otevírám odpadkovej koš.  Ještě jednou si čuchnu.
*
20.8. Tak co? Máma. Dobrý.
*
25.8. Šlapu do kopce. Ještě kousek…, do příkopu plivu poslední zlou slinu. Ještě kousek.
*
1.9. Půjdeme na kafe? On! Nikdy v životě! Pouštím „Ulici“ a čumím do zdi.
*
3.9. Co děláš? On. Půjdeš na kafe? To určitě. Pouštím „Ulici“ a čumím do zdi.
*
10.9. Půjdeš na to kafe?
*
15.9. Jak žiješ? Denisa. Super.
*
30.10. Ježkovy voči, co budu dělat? Stojím u dveří a chci ho chytnout, obejmout, zadržet. Nechoď! Dveře stejně klapnou, jeho omluvný pohled zmizí a já tu sedím na schodě a opuštěně řvu do bot.

 


67 názorů

Janina6
před 9 měsíci
Dát tip Benetka, Gora

Skvělé... taky jsem tu už před pár lety byla. Příjemný návrat. Díky, Phil a Bene, že jste sem posvítili, ráda jsem zavzpomínala na Agátu...


Benetka
před 9 měsíci
Dát tip Janina6, Gora

Ach. Phil... Máš taky návraty do minulosti. Tak jak i já to činím. A tento text je vskutku schvostný. Škoda jen... ŠKODA ŽE UŽ AGÁTA NENÍ MEZI NÁMI. Mávám Jí tam někde nahoru...


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Benetka, Janina6

Klidně by mohla i pokračovat, parádní text. 


Moudivláček
29. 10. 2020
Dát tip agáta5

Jasné, stručné, výstižné...potřebovala bych to byla najít v čítance ve svých cca 20? A vím o někom,kdo by si to měl přečíst teď. Když nad tím tak přemýšlím, popsala jsi jakýsi přírodní zakon. :-)

 


agáta5
18. 04. 2019
Dát tip

díky za čtení... tyhle se píšou samy :))


Danny
18. 04. 2019
Dát tip
jojo, dobře popsáno "Otvírám lednici. Je prázdná jako já." to sedlo asi nejvíc, deníková forma je pro tento typ "vypsání se" vhodná.

agáta5
04. 07. 2018
Dát tip

Růženko, to je taková sranda, jak si to člověk odbulí a je to pořád stejné :))

dneska bych asi nebulila pro nikoho... bulím si jen tak v sobě

děkuju za čtení... ale mám tu pár lepších věcí, tohle je spíš taková blbůstka pro pobavení zdejších lidí :))


Možná je to tím, že jsem to nikdy nezažila, ale brečet pro chlapa, který odejde bych asi neuměla. Jen když jsem byla tajně zamilovaná a "on" si mne nevšímal, to jsem do polštáře tichounce lkala.

Dobrý deníček, kdyby obsah nebyl tak smutný, líbil se mi.


agáta5
20. 10. 2017
Dát tip

no jo ale za rok :)))  


mND
20. 10. 2017
Dát tip

Srandičky srandičky, že jo? Ty dostaneš 27 typů za dílo, já 5 za týden. Pak se mi div.


agáta5
23. 08. 2017
Dát tip

Morticio, dikes na čtení... jj, taková láska to je svinstvo :))) s člověkem zamává jako s párátkem.


HeHe, super se to čte,hůř žije. A nejlepší je poslední záznam, ten to zabil. *


agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

tady má někdo těžkej problém... já to nejsem


agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

juliáne, juliáne


agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

jazatostojim, jj, přidej přidej, já se omlouvat nikomu  nemíním, jsou to slova, která běžně lidi používají... přijde mi pokrytecký, když děláme, že neexistujou... ale ne že bych je vyhledávala, tohle jsem psala pro pobavení jako blbůstku i se všemi barvami života :)) dikes za kuk


Řvát do bot se dá taky vyložit jako cedit slzy jako hrachy. A to už technicky možný je. K těm vulgalizmům bych možná přidal neco jako mimovolné "pardon", něco jako omluva útlicitům.


agáta5
07. 05. 2017
Dát tip

díky :)


Radmee
06. 05. 2017
Dát tip

Opravdu moc dobré, nasmála jsem se. Je to takové surové, bez příkras. Stejně si vždycky každý pomyslí: "Hajzl." Nejvíc se mi líbí ... Otvírám lednici. Je prázdná jako já. ...


agáta5
30. 09. 2016
Dát tip

qíčalko, ty číslo jedno  :)))))) cynik jsem nejspíš od narození, ale úspěšně jsem to tajila :))*   vůbec jsem nevěděla, že jsi tenhle poklad přehlídla :)))))


agáta5
07. 09. 2016
Dát tip

taky jsem si psaní užívala :) díkes za pochválení


JARUB
07. 09. 2016
Dát tip

Má to spád, pointu, takovou tu ze života, ale ač vlastně všední téma i oběhaná deníková forma, tak to má něco, co mě nutí chválit. Dobře se to čte a vyvolává to pocity - je to dobré zkrátka....*


agáta5
07. 07. 2016
Dát tip

to byla jen taková blbůstka pro zasmání... a někde uvnitř .. no, však to známe všichni


Oldjerry
07. 07. 2016
Dát tip

Černobílej život, to podstatné je tvar, barva je už jen doplněk. Takhle to vyniká. *


agáta5
01. 07. 2016
Dát tip

já ty svý ožužlaný klidně :))) 

 


Notreal
01. 07. 2016
Dát tip

spíš mě potěšila forma,  "cizího" bulváru z upřímné a ohlodané mysli je věru málo a čte se dobře, málokdo dá kosti ven


agáta5
01. 07. 2016
Dát tip

:)  dikes za čtení ... tahle blbka má docela úspěch... jj, cizí trápení potěší co? :))))


Notreal
01. 07. 2016
Dát tip

Z Tebe


Philogyny
30. 06. 2016
Dát tip

...opuštěně řvu do bot... je třešnička na dortu, místo patosu sebeironie a nadhled, paráda!


agáta5
27. 06. 2016
Dát tip

jj, srandičky, na to mě užije, díky za čtení :)


MadPoet
24. 06. 2016
Dát tip

No ano, super nápad. 

Tip :)


Marcela.K.
04. 06. 2016
Dát tip

pobavilo mě to :-)

 


upupa
27. 05. 2016
Dát tip

No vidiíš, agáto, pod tento tvoj úžasný ........ neviem, čo to je, som napísal vyjadrenie pred dvomi týždňami, a nič tu nie je. V každom prípade, žeriem takýto prístup k literatúre! Mňam!!! To je ono. Iba podstatné, lebo všetko okolo je omáčka x-krát videná v televízii. Mnoho autorov si to neuvedomuje, že skrátka opisujú veci všetkým notoricky známe, a tak sú nudní.


agáta5
12. 05. 2016
Dát tip

dikesík :)

avíza ti říkají, že odpovídám na tvý komentáře... něco tam sakra bejt musí :)))


upupa
11. 05. 2016
Dát tip

Jemine, to je nádherné! Povedala si tam viac, ako je v románoch (ja neviem, ešte aj dnes sú takí, čo píšu romány - absurdné!) TOTO je štýl, ktorý zbožňujem. Navyše aj vybrané iba to podstatné, a je to bohovsky úprimné. V zákulisí vtipálkovská sebeirónia.

Tá Ulica, to áno - patetická skladba, má silnú atmosféru.

Svojho času mi žena povedala, z ničoho nič, bez nádeje na diskusiu, že keď jej nedovolím robiť profi matku (deti z domova), tak svojho syna v živote neuvidím. Potom som 24 hodín nejedol a neskôr tiež prakticky nič, lebo "život je posraný".

Mimo toho: Mám pocit, že mi neprichádzajú tvoje správy. Mám avíza, ale nič tam nie je.


agáta5
11. 05. 2016
Dát tip

benetko, talent na blbosti .. jo, ten mám :)))


Benetka
10. 05. 2016
Dát tip
Nóóó...Tak popravdě už mě dlouho nic takhle neoslovilo!!! Super!!! Holka -máš talent...

agáta5
13. 04. 2016
Dát tip

díky Josephíno, pěkně pošahanej film :)


Josephina
12. 04. 2016
Dát tip

filmově střihový, jo, dobrý


agáta5
14. 03. 2016
Dát tip

díky, no nevím, jestli důležitá věc, ale bavilo mě to napsat, to jo :))))


Mně se to líbí, je to takové hodně expresivní (nebo jak to říct) a to mám ráda. Co slovo, to důležitá věc. 


Vedun
13. 03. 2016
Dát tip

dfdDobrý den,oceňuji rozložení inforamcí v kalnedářním čase.


agáta5
09. 03. 2016
Dát tip

tak to mě moc potěšilo... člověk rád vidí na monitoru lidi, který jsou ve stejný skupině :)


Markel
09. 03. 2016
Dát tip

tak mně to bavilo, líbila se mi ta kusá forma a přesto vypovídající vše o podstatě toho smutného období, černý humor, kterým je to prokládáno, můj šálek *


agáta5
08. 03. 2016
Dát tip

díky kastel za kukes :)


Kastel
08. 03. 2016
Dát tip

hutné :)


Lnice
07. 03. 2016
Dát tip
Správně :))

agáta5
07. 03. 2016
Dát tip

srandy není nikdy dost, že jo?  


Lnice
07. 03. 2016
Dát tip
Jo, já tu snad budu častěji, teď už mi budou chodit aviza :)

agáta5
07. 03. 2016
Dát tip

lnice, dikes za návštěvu :)


Lnice
07. 03. 2016
Dát tip
:)

MKbaby
06. 03. 2016
Dát tip

Mý botičky voněj po houbách :-)


agáta5
06. 03. 2016
Dát tip

nááhodou, mý botičky voněj po kytičkách... já jedině do ráje :)))


MKbaby
06. 03. 2016
Dát tip

Jo tak, tak to jo :-) Navíc to může přinést i zajímavé změny vědomí a výlety do neznáma, neboť při řvaní je nutné se intensivně nadechovat... a u bot... :-P


agáta5
06. 03. 2016
Dát tip

sedni si na zem v chodbě u botníku, pak se předkloň blíž k botám ... a řvi, co to dá - to je řvaní do bot :)))))


MKbaby
06. 03. 2016
Dát tip

Hlavně by mne zajímalo, jak se řve do bot, technicky si to nedokážu představit :-)


agáta5
06. 03. 2016
Dát tip

že jo :))))


MKbaby
06. 03. 2016
Dát tip

Velmi poutavé :-) *


agáta5
04. 03. 2016
Dát tip

:) i tobě


gabi
04. 03. 2016
Dát tip

:)*


agáta5
04. 03. 2016
Dát tip

tak to moc děkuju :)


Janina6
04. 03. 2016
Dát tip

Povedlo se. Vzdychání typu "milý deníčku" fakt nemusím, ale když se to napíše takhle... tak mě to vlastně baví :-)


agáta5
03. 03. 2016
Dát tip

díky


Umbratica
03. 03. 2016
Dát tip

Upřímnost až na dřeň. Supr. Tip.


:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru