Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou mě jeden poslal ..

23. 03. 2002
7
0
2032
Autor
KikinaV

 

 Jednou mě jeden poslal .. (kam?)

..no, abych  prý se vdala.

 Neskrývám,

 přiznávám,

 byla to trošku rána.

 Pak usmála se ve mně dáma

 a já už nevidím v tom jeho přání drama ..

 

 .. ale drahý  ..

 klidně pošli Ofélii do kláštera a Valdštejna do Chebu,

 já však neublížím (zatím) ráda tomu, koho stejně podvedu.

 Znal by jenom moje polibky a prázdná objetí.

 Radši ještě chvíli počkám, kdo zbaví mě mého prokletí.

 Snad ví, že obejmout má též mou duši

a políbit ji slůvkem tak, jak tuší ..
Pokusák
28. 07. 2004
Dát tip
:-)))*T

siti
26. 04. 2002
Dát tip
hezký a Tvoje. Nemá to chybu, neni to slohový cvičení je to básnička a říkám jí ANO.

Aki
04. 04. 2002
Dát tip
hezoučký :o) taky se asi nikdy nevdám... :o))

Indy
25. 03. 2002
Dát tip
Fakt nádhera, škoda že seš z druhý strany republiky a můžem kecat tak po netu.

Armand
25. 03. 2002
Dát tip
:))hezké .....:))* Jeanne: všichni jsou to kurvy! :)

Wicana
25. 03. 2002
Dát tip
Kikino, rozesmála jsi mě, souhlasím, jsou věci mezi nebem a zemí, a nikde není napsáno.., víš, čarodějnice by se měl vdát, až když nemá jinou možnost, to zn. když najde člověka, kterému není pomoci, který by byl bez ní doživotně nešťastný :--)

Radost
25. 03. 2002
Dát tip
taky názor...nemůžu s tím souhlasit..ale nechci polemizovat s vaší filosofií na té básni mi trochu vadí forma, je neučesaná a neumytá a rýmy působí dost násilně :-((

KikinaV
25. 03. 2002
Dát tip
Nemůžeme bejt z druhýho konce republiky, to mi neříkej, Česká Lípa a Český Budějovice musej bejt přece hned vedle sebe, takže jasný okolí :-))))))

KikinaV
25. 03. 2002
Dát tip
Wicana: jasně, čarodějky se na to musej koukat z nadhledu a důvěřovat svejm instinktům :-)))))

KikinaV
25. 03. 2002
Dát tip
Radost: Díky za názor, ale opravdu než o verše svázané pevnou formou jsem spíš stála o vyjádření hravé slovní hříčky a pocitu z toho, jak mě jeden chytrej odkázal do patričných mezí. Nebo si mám myslet ..I ty Brute? :-))) ale v pohodě, v pohodě :-)))))))

KikinaV
24. 03. 2002
Dát tip
Díky za podporu, ale není to tak zlý. Tohle je jen takový kamarádský pošťuchování :-) Hééé a těší mě, že se někdo chytil na to, kam mě kdo poslal :-))))

LadyDark
24. 03. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))

Juřin
24. 03. 2002
Dát tip
Héééééj,hmmm............

clovrdik
23. 03. 2002
Dát tip
a já už si říkal, kam tě kdo poslal, nezdvořák :-)))

malykuba01
23. 03. 2002
Dát tip
nápadité,hezké,líbí:)

Jeanne
23. 03. 2002
Dát tip
dobrý,raději se nevdávat..Všichni jsou stejní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru