Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Já"

22. 03. 2002
4
0
1616
Autor
Jeanette

...no jo, tyhle nálady má občas asi každej....

\"Já\"

 

Proč jen cítím smutek,

když měla bych se radovat a smát.

Vždyť jsem mladá a zdravá.

Nic mi vlastně nechybí.

 

Ty rád mě máš a dáváš to najevo.

Přesto moje duše pláče a srdce bolí......

Zároveň ale cítím teplo a vřelost mého okolí.

   (....tak proč......??)

Jen mé  \"já\" je nějak nenaplněné a cítí chlad......

   (...ale proč.....?????)


Je to fakt zvláštní, ale když se člověk na něco zaměří, tak to pak vidí všude. Já jsem teď naposledy tzaky dvakrát psala o náladě, a teď, kam se podívám, tam o ní něco je. ale je to moc hezký, člověk si u toho tak pěkně zapřemýšlí, a zjistí, že na tom asi opravdu něco je. Tak proč být smutná?

SAMAN
06. 11. 2002
Dát tip
No jako básnička se mi to moc nezdá. Proč? Dokud se ptáš proč, tak je to v pohodě, horší bude, až Ti to bude jedno.Ale to se nestane viď :-)

Čolito
04. 09. 2002
Dát tip
To já nevím. Tam někde uvnitř ti něco chybí, ale co, na to musíš přijít sama.Možná je to nějaký přání. Tak ho zkus vyslovit.

parchant
08. 06. 2002
Dát tip
zkus se přestat ptát , pak snad zmizí chlad .. - )

Jeanette
08. 06. 2002
Dát tip
....já už se neptám...:)

Jeanette
20. 05. 2002
Dát tip
Kalim: Jak to myslis?

Kalim
19. 05. 2002
Dát tip
*, Jak tak sleduji tvé dílo, napadá mě, že tvé souvstažnosti jsou podivuhodné.

Ačkoliv
05. 04. 2002
Dát tip
čajke je myslitel,to se hned pozná:)vsichni maj koukám stejný potíže:)Indy je pašák:)a Seregil je diplomat:)a tohle dílko je prima:)*

Čajke
25. 03. 2002
Dát tip
...často nám nic nechybí a přesto to nějak neni dobrý..možná něco přebývá, kdoví. diky za námět na ..zamyšlení:)* Č.

Indy
25. 03. 2002
Dát tip
Zkus si přečíst od KikinyV - Jednou mě jeden poslal.. aspoň částečná odpověď by tam mohla byt. Jiank TIP

Seregil
25. 03. 2002
Dát tip
Mluvíš mi z duše. Tohle se mi opravdu v minulosti stávalo. Teď už ne tolik, jen ve vypjatých situacích - krizích.... Ale začíná to tím, že se o tom napíše a tak trochu se toho postupně člověk zbaví........... Ale proč? (to tak je) - na to nejsem kompetentní opovědět.. Buď zdráva písmačko....

Amanda
24. 03. 2002
Dát tip
Jo tohle presne znam... diky

Jeanette
23. 03. 2002
Dát tip
Nyx: ono je nekdy ale hodne tezke takovou a podobnou cinnost najit !!!!!!!! Petr: vyroba?to zni velmi zajimave...zalezi na tom, o jakou formu by se jednalo:-))..nevis o necem???:-)))

Měl jsem podobný problém...Já jsem to spíše myslel na Nyx. Proti Tobě nic.

Wicana
22. 03. 2002
Dát tip
pokud je to nálada, a nenazývaš to báseň, tak jsem ráda, že nemusím kritizovat a neboj Jeanette, vždyť se nemusíš hned ze všeho radovat, a opičit po okolí, počkej, až budeš mít důvod, přeju ať to netrvá dlouho :--)

Jeanette
22. 03. 2002
Dát tip
Je, dekuju, to me moc potesilo...takovy hezky pohlazeni po dusicce....diky :-) J.

Wicana
22. 03. 2002
Dát tip
hladím, hladím, kocourek mi utekl :--) ale na dušičku nesahám, ta je furt někde v povětří :--)

Nyx
22. 03. 2002
Dát tip
Někdy je dobré si najít takovou činnost, že na podobné dojmy nezbude čas.

Jasně, nepiš tu buržoasní poesii a běž do výroby(;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru