Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy

06. 02. 2000
5
0
2213
Autor
slavek

Zase jedna, která je věnovaná klukovi kterého jsem ani neznal..
Dočetl jsem se v novinách opět o jedné ze sebevražd "teplého" kluka, kterého nedokázali rodiče přijmout takového jaký byl a který neznal jinou cestu ven, než si vzít život.
Asi víte proč se mě toto téma vždy tak dotkne.

Nemyslím si, že by se mi tato básnička nějak povedla, je to spíš takové plynutí myšlenek..
Pokud ji přečtete - děkuji Vám

Já děkuji Vám za ty slzy, že snad moc pozdě, či snad brzy přišli na tvář vaši, kdy z mozku pouhou kaši bez života v hlavě mám, a svůj valčík dohrávám. Děkuji Vám za tu zprávu, vždyť vy nebyli jste v právu srdce moje odsoudit, z rodiny mě vypudit, zakázat mi milovat, z života se radovat. Děkuji Vám za ta slova, která slýchám zas a znova, že buzna jsem a teplomil, že mě ďábel vyplodil, že nemám právo na život, tak řek jsem tomu všemu STOP. Děkuji Vám za ten pláč, za otázky proč a nač, za lásku která byla, byť pozdě zazářila, Ač duše není v mém těle, já odpouštím Vám přátelé.
BlackG
21. 02. 2000
Dát tip
Slavek: jo jsou sqeli... tak sem napisu neco taky ja, aby se to vyrovnalo... :(
trochu se to tam rozebira, no tak nekoho vykopnou z rodiny... aspon lze oslavit jeho odvahu, ze se odhodlal k necemu, k cemu se zrovna kazdy neodhodla...

Rivka
13. 02. 2000
Dát tip
Přišla, viděla - leč tady se nedá vyhrát (odpusťte cynikovi...)
Slávku, vidno tě tu málo, ale raději a raději:-)

Pavol
12. 02. 2000
Dát tip
Přečetl jsem, já děkuji :)

Prokletí
10. 02. 2000
Dát tip
...a když podlehneš...
...budeš vědět proč...
Mnoho lebek !
m.

slavek
10. 02. 2000
Dát tip
Tinic: naštěstí to není můj příběh, já doma problémy nemám :-) Přesto děkuji

Až mi mráz přeběh´ po zádech, když jsem to četla. Úplně chápu tu beznaděj a smutek a moc bych si přála, aby to aspoň někomu pomohlo v rozhodování co a jak...

Tynic
08. 02. 2000
Dát tip
Přeji mnoho sil při nekonečném snažení se o zbourání všech zdí vybudovaných z lidských předsudků...jednou možná snad ( a přál bych sito ), ale asi nidky, protože vždycky tu budou mezi námi různí zabedněnci a horliví kazatelé s Biblí v ruce a se zatrhnutými pasážemi v ní...Je mi z toho zle a moc Ti fandím. Nevzdávej to a neklesej na mysli...
Co se týče rodiny, tak z toho mi je fakt smutno...ale to se časem vyřeší...určitě !

Bibša
07. 02. 2000
Dát tip
Slávo, máš sílu za všechny, rozdáváš ji a násobíš. Nechci přispět k čtenosti svým tipem, chci říct, že oceňuji tvoji povahu nenechat to bez povšimnutí a učit nás ostatní být tolerantní. Takže tip za lekci života. Díky. A básnicky je to taky moc hezké a působivé.

Merle
07. 02. 2000
Dát tip
Snad poprvý, co plně souhlasím s Bibšou...

AZALIN
07. 02. 2000
Dát tip
Diky za ty posledni dva verse.. maji totiz OBROVSKOU SILU!!!!!!!!! Nejvetsi sila je totiz v pravde a v odpusteni...

slavek
07. 02. 2000
Dát tip
jste všichni skvělí!

Čerokí
06. 02. 2000
Dát tip
něco v tom křičí...KŘÍČÍ.
Jsi fajn že řveš za ty co už řvát nemůžou. Nebudu říkat že je to pěkné a že se mi to líbí. Jen pomůžu aby si to ostatní přečetli, máme na to podobný názor ač se s tím chlapcem nestotožňuji, stotožňuji se s tímto výkřikem.

Jákob
06. 02. 2000
Dát tip
Neříkejte všemu STOP
máte právo na život..

Lyryk
06. 02. 2000
Dát tip
Je to nesmlouvavě konkrétní, já vím, že bych to jako rodič nebo člověk nikomu nezpůsobil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru