Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smetanově bílá

14. 03. 2016
8
11
1278
Autor
Kolobajda

Je mi podsouváno, že jsem poslední dobou agresivní. Tak abyste si nemysleli - předkládám vám jednu milostnou lyriku. Téměř jako Karel Hynek Mácha...

 

Smetanově bílá

Jsem lehce smetanově bílá

vznáším se na hladině jako víla

někdy jak pára mírně štípnu do očí

to když mě právě někdo vytočí.

Přesto mě muži stále rádi mají

svými ústy i s kníry si se mnou hrají

voním jim, a přesto nejsem žena.

Jsem tichá a jemná - jsem na pivu pěna.

 


11 názorů

Miroslawek
26. 03. 2016
Dát tip

Jako Ostravák žijící v Praze mohu říci, že pivo umí dobře natočit i v zde (nezáleží na lokalitě ale na hospodě). A to nehledě na to, že mám na Spolek pěkné vzpomínky, koneckonců otci mého dobrého kamaráda to jeden čas patřilo. Zásadnější rozdíl spatřuji v tom, že v Praze ti další pivo přinesou zásadně až poté, co dopiješ to předchozí nebo na výslovnou žádost. V Ostravě to stále rádi klopí jako Messerschmitt stodevítku.


Kolobajda
15. 03. 2016
Dát tip

Nechci se nikoho dotknout, ale dobře natočit pivo umí snad jenom na severní Moravě. Takový Radegast na Společenstvu... (a teď čekám, že se někdo ozve kvůli neplacené reklamě) Vzpomněl jsem si na Slavnosti sněženek a památnou větu: Máte štěstí, že jedu kolem...   : -))


S pivní pěnou jsem prožila mnoho let. Vytvořit tu smetanovou je umění. Za své výtvory jsem se nemusela stydět.  *


8hanka
15. 03. 2016
Dát tip

Kolobajdiku, vidno, že si ma nevidel, ale diky:)

Aktuálne správy o počasí - sneží aj u nás, jar sa blížii:)


Kolobajda
15. 03. 2016
Dát tip

8hanka:  ...pena stala sa ospievanou, a ty?   Mamou (?), ale tiež aj krásnou zralou ženou....     :-))


Kolobajda
15. 03. 2016
Dát tip

Děkuji všem, vaše kritiky jsou docela stravitelné...    Luboši, ty jsi zase pojedl vtipné kaše!  A Irčo - jaro je tady - dívám se z okna - 10 cm sněhu (takové jaro na Aljašce)    : -))


8hanka
15. 03. 2016
Dát tip

hoci neholdujem pivu,

pridávam sa ku obdivu

škoda len, že pena

stala sa ospievanou,

a ja som len obyčajnou  mamou


Gora
14. 03. 2016
Dát tip

Na tvé tvorbě je jasně znát, že se blíží jarní období, jsi pln lásky.../T.


MKbaby
14. 03. 2016
Dát tip

No, to by se dalo použít jako reklamní slogan na pívo... jsem najednou dostal chuť na zrzavou vodu :-)


Kočkodan
14. 03. 2016
Dát tip
Jakápak milostná lyrika, vždyť jsi na konci už zase vypěnil... ;-)

Lnice
14. 03. 2016
Dát tip

já sice nejsem muž, ale u piva mám stejné pocity:-) mňam a knír taky nemám.-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru