Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V podstate

23. 03. 2002
6
0
2140
Autor
NoHead

V podstate

sú len dva druhy dní,

dni dobré

a dni, keď ju neuvidím.

 

Tak či tak trpím ...

nedostatkom spánku.


Petra
06. 06. 2003
Dát tip
dokelu...ty mi píšeš rovno z duše....au au au !!!!

Bix
01. 08. 2002
Dát tip
ja viem...

Bix
16. 06. 2002
Dát tip

Sýkorka
07. 05. 2002
Dát tip
Aj dnes musím súhlasiť s Pen, vystihla to skvele. Niekedy si totiž hovoríme (ja a juraj), že sme si všetko preskákali cez ten rok, čo sme neboli spolu a čakali sme. A mám pocit, že potom už veľa nebezpečenstva nehrozí. Proste niektoré vzťahy zaznamenávajú svoje terno až po dozretí. Prajem Ti taký. :o))*

breta
10. 04. 2002
Dát tip
Pěkné, trefné :o)) *

Sýkorka
04. 04. 2002
Dát tip
:o) Ako Pen :o)

NoHead
01. 04. 2002
Dát tip
to nikdy som nemyslel nijako trpko alebo smutne ... to je tak, ze ked sa zalubim a nie celkom sa dari na druhej strane (to sa mi stava v poslednom case pravidelne :o))) ), tak najprv je mi to moc a moc luto, potom neskor mi to luto nie je, ale stale ten cit vo mne ostava ... nie tak aby som este nieco skusal, ale ten clovek mi uz proste ostane velmi blizky .... ale to vobec nevadi, skor by som povedal, ze je to fajn. Teda ... vedel by som si predstavit aj fajn-ejsi pri(e)beh, ale to uz je o inom. Taketo "nikdy" snad mozem, vsak?

NoHead
31. 03. 2002
Dát tip
Vdaka pierko, subjektivne zamyslenie potesilo ... ten nick vnimam velmi podobne. citujes majstra? :o)))) Prejde ... najprv ako parny valec ... potom tak normalne ... ale asi nikdy nie uplne.

tanganika
28. 03. 2002
Dát tip
nedostatok spanku!!! kruhy nie pod ocami, ale az za usami!!! asi tak.......

alina
25. 03. 2002
Dát tip
*

NoHead
24. 03. 2002
Dát tip
Aby nevzniklo nedorozumenie ... toto je pomerne vesele dielko. Pisane s usmevom a usmevne. Obcas si rad vystrelim zo seba a z vaznych veci. A som rad, ze sa vsetci usmievate, o to totiz ide.

Bix
24. 03. 2002
Dát tip
dni dobré keď ju neuvidím

Sýkorka
24. 03. 2002
Dát tip
Ja som prehliadla kategóriu "blbôstka".. No a asi som jediná, ktorej to také vtipné neprišlo... Mám zmysel pre humor? Áno, kde jeeeee????? :o)))) OK, ale aj tak...

NoHead
24. 03. 2002
Dát tip
Bix: jasne, ono nakoniec nikde nie je napisane, ze jeden vylucuje druhy Sis: nie vtipne, ale usmevne ... jasne ze mas ... obcas trochu zvlastny (aj s tebou si pamatam zopar prebdetych noci ;o))), snad sa nenahnevas, teraz sa usmievam aj nad tym)

Sýkorka
24. 03. 2002
Dát tip
Pch!!! :o) No, musím povedať, že Juraj spí dobre ;o), našťastie aj ja. :o)

Skaen
23. 03. 2002
Dát tip
poslední dva řádky jsou výstižné až běda ;)))

Dabi
23. 03. 2002
Dát tip
Joj toto je dobré :o)

Astalavista
23. 03. 2002
Dát tip
Hezkej konec..:)

myrinda
23. 03. 2002
Dát tip
to sedi - tip :-)

Meggie
23. 03. 2002
Dát tip
Super :o)

malykuba01
23. 03. 2002
Dát tip
jo, taky to znám:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru