Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopolední matiné

31. 03. 2016
6
12
1074
Autor
Kolobajda

 

Dopolední matiné

V naší beskydské kotlině

nandu, tetřev, vlk a panda

chystali dopolední matiné

dirigent - Dan Landa

jo, to byla vážně sranda

tetřev je mírně nahluchlý

a nandu nakopl pandu

vlkovi praskla kšanda

a panda teď trochu pajdá

srazila ji letmo kolobajda

 

 


12 názorů

Kočkodan
02. 04. 2016
Dát tip
Stázka: No tak vlastně hned nul šest, je to průšvih nebo čest?...

Kočkodan
31. 03. 2016
Dát tip
Stázka: No, já si tedy zkusím tipnout: ...nula?... Evžík: O zhudebnění trochu snil, zatím hodně pohnojil.

Vypadá to, že Kočkodan tento skvost zhudebnil.   :-))) /T


Kočkodan
31. 03. 2016
Dát tip
Že se na to nevy.... koment vyšel ve stereu! Konal se zdvih u obočí? Však vinu nese nemoc očí. Trhejte mne jako hada, uznávám, že je to vada. ----- Dodám ještě k celé akci, v drbání mám přece praksi: - všichni si pak tykali - nandu mluvil s Kigali.

Kolobajda
31. 03. 2016
Dát tip

Kočkodane - Lubane,    když už na to přijde,     i kramářských písní se ti zamane...


MKbaby
31. 03. 2016
Dát tip
Kočkodane, Ty jsi číslo... děsnej pták, by se tak píslo :-)

Kočkodan
31. 03. 2016
Dát tip
Soirée je z matiné, střídavě se s hudbou plká, panda zuří, chytla vlka, nadává i v latině. Tetřev je též rozmrzelý, má už sedmý činžáno, bručí, že ten koncert celý byl pořád jen piano. S mobilem zas třísknul nandu, neměl signál, volal Rwandu. Soirée je z matiné, střídavě se s hudbou plká, panda zuří, chytla vlka, nadává i v latině. Tetřev je též rozmrzelý, má už sedmý činžáno, bručí, že ten koncert celý byl pořád jen piano. S mobilem zas třísknul nandu, neměl signál, volal Rwandu.

Kolobajda
31. 03. 2016
Dát tip

Ty, ty, ty!!!


Gora
31. 03. 2016
Dát tip

Na tu srandu kouká shora

statná rotwajlerka Gora:

s kolobajdou zatočí

Landa - guru slepičí  / konkrétně kohoutí/.

V kykyrýk se rozplyne

přenádherné matiné...                                                             /T.

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru