Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

05. 04. 2016
8
11
1814

 

 

 

Poryvy větru –

hodinová ručička

se vrací zpátky.

 

 

 


11 názorů

MKbaby
11. 04. 2016
Dát tip

Napsal jsem haiku

Tak prý to haiku není

Jsem z toho jelen


Lnice
11. 04. 2016
Dát tip

no, já ne, promiň, sama chodím pro rady, ale četla jsem už dvě sbírky plné haiku a jak ty říkáš, samá porušovaní pravidel, takže jsem z toho jelen stejně jako ty...píšu teda po svém a čekám na komentáře.-))


MKbaby
11. 04. 2016
Dát tip

Když já nevím, jak na to, nejsem dostatečně vzdělán.

Původně jsem si myslel, že haiku je v podstatě blábol o třech verších v dělce 5, 7 a 5 slabik.

Pak jsem zjistil, že to (většinou) nejsou bláboly a že se mi mnohá haiku líbí.

Pak jsem se tu dočetl, že to musí mít příběh, jinak to není haiku.

No a k tomu je tu ke čtení spousta haiku, i hojně tipovaných, která rozhodně neodpovídají schematu 5, 7 a zase 5 slabik.

Takže v tom mám guláš. Vysvětlí mi to někdo, prosím? :-)


Lnice
11. 04. 2016
Dát tip

hm, jsem si jistá, že umíš tvořit i haiku.-)


MKbaby
11. 04. 2016
Dát tip

I já objevuji krásu haiku, i když nikdy nic tak pěkného nestvořím :-)


Umbratica
11. 04. 2016
Dát tip

Mám moc ráda haiku,která vznikají na základě okamžité inspirace dílem nebo názorem někoho jiného. Mám totiž pocit,že když takto improvizujeme,obnovujeme japonskou tradici vzniklou v 17.stol..


MKbaby
09. 04. 2016
Dát tip

Ano, já jsem duše poetická :-)

Ne, vážně, líbí :-)


Díky za zastavení se.

Umbratica: Inspírací mi byla kritika od MKbaby pod Petrovo dílem o hodinách: "Kdyby tak šlo zastavit čas... a někdy i vrátit." :)


Umbratica
08. 04. 2016
Dát tip

Nevím,jestli to byl záměr nebo jen náhoda,ale připadá mi to jako krásná polemika s haiku Petra II o hodinách. - Výborné - tip.


Lnice
05. 04. 2016
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru