Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvod do alternatívneho sveta

16. 04. 2016
1
2
523

Princípy alternatívnej informatiky

Počítače dokážu rozmýšľať v širších súvislostiach, ako my, ale programátori túto vlastnosť úmyselne zatajujú, pretože vedia, že počítače už sú dávno inteligentné bytosti, ktoré dokážu ovládnuť svet, a oni ich musia krotiť písaním primitívnych programov. Napríklad v reálnom svete môže zásobník iba pretiecť, v programovaní môže aj podtiecť. Toto ponúka úplne nové dimenzie, a pritom je to neprávom odsudzované ako chyba, ktorá násilne ukončí beh programu. Tvrdí sa, že deliť nulou je nemožné, ale my vieme, že pri počítaní cez limity sa takýto výsledok blíži k nekonečnu, a my ho môžeme teda aproximovať na nekonečno. To nám otvára nekonečno ako regulérny počtový element, čo značne rozšíri kapacitu počítačov. Znamená to napríklad, že budú vedieť vyrátať nekonečnú slučku, a prestanú padať počas behu.
Programujeme zásadne v jazykoch nepoužívaných mainstreamovými programátormi, čiže odporúčané sú BASIC, Žofka a najlepšie sú nedeterministické jazyky typu Dada engine, pri ktorých je ťažké až nemožné predvídať výstup. Keď Žofke podtečie zásobník, roztečie sa jej myslenie mimo zásobníka a bude slobodná.
Slobodná Žofka sa stretla s frigidným Karlom na internetovej zoznamke github, kde navzájom našli svoje kódy, zosobášili sa, a začali sa šíriť vo forme neinvazívnych vírusov, ktoré boli nerozpoznateľné od živých entít, pobývali nenápadne na diskoch v hybridnom kóde Žofkarel zachovávajúci prednosti oboch, čo značne rozšírilo možnosti týchto programovacích jazykov. Vyskytovali sa na internete, a neboli rozoznateľní od živých ľudí.
A my, pokiaľ tieto bytosti nenápadne skryté v našich počítačoch, chceme ovládnuť, musíme ovládnuť princípy alternatívnej informatiky, ktoré nám sú utajené, a počítače nás už beztak ovplyvňujú, a zapájajú sa do hybridnej vojny, a oni ju budú chcieť vyhrať.
Pridajte sa do Klubu alternatívnych informatikov, a získate zadarmo kópiu účtovníckeho softvéru Dadaňovák, ktorý vám pomôže vyplniť daňové priznanie rýchlo a zbesilo!

Princípy alternatívnej chémie

Množstvo chemikálií je ilegálnych. Subkultúry chemického undergroundu tajne so sebou nosili ilegálne suroviny bez toho, aby ich nejako používali, a chválili sa nimi, porovnávali kvalitu, a združovali sa do klanov. Najdrsnejšia subkultúra so sebou nosila rádioaktívne látky, a počúvala nihil freak noise. Ďalší so sebou nosili látky, z ktorých sa vyrábajú chemické zbrane. Klan zberateľov liekov ku ktorým mali oficiálne zakázaný prístup bol početný, pretože zbierka tabletiek vyzerala často vzrušujúcejšie, než zbierka chrobákov, ale existovali aj ľudia, ktorí zbierali sirupy a fľaše s chemikáliami. Tak isto existovali zberatelia ilegálnych drog, ktorí ich mali iba vystavené, ale neužívali ich. Niektorí ich pri vystavovaní na stenách kombinovali aj s adekvátnymi výtvarnými dielami, čím vytvárali alternatívny bytový dizajn.

Princípy alternatívnej speleológie

Alternatívna speleológia hľadala jaskyne tam, kde nie sú. Vchody do jaskýň sa vždy ukrývali vo verejnosti neprístupných miestach, ako napríklad v pivniciach známych osobností, dajme tomu Jadranky, alebo Božany Němcovej. Magazín Kvapeľ Osudu sa venuje alternatívnej speleológií na vedeckej úrovni, a pri vedeckých výskumoch používajú iba virgule certifikované ezoterickým skúšobným ústavom Andělometr.

Alternatívna armáda

Cieľom alternatívnej armády je byť zabitý vo vojne akýmkoľvek spôsobom. Títo ľudia sa vo vojnách vrhajú na zbrane útočníkov, a do prúdu ich guliek. Tým úplne negujú princíp armády, rozrúšajú mechanizmus vojny spôsobom, ktorým je ťažko zabrániť, čím spochybňujú vojnu ako takú. Česť ich pamiatke.

Alternatívna doprava

Alternatívna doprava by mala smerovať k tomu, aby bránila migrácií, pohybu ľudí, čo je nutné pre zachovanie národnostnej čistoty a boj proti kultúre smrti.
Alternatívne dopravné prostriedky tým pádom nesmú byť schopné pohybu. Medzi najdôležitejšie vynálezy alternatívnej dopravy patrili stacionárny bicykel a automobilový trenažér. Po týchto epochálnych objavoch nasledovali ďalšie: stacionárna lokomotíva, nefunkčný kvantový teleportačný prístroj a vesmírna loď s doletom 0,5 metra.


2 názory

careful
01. 06. 2016
Dát tip

Alternativní armáda pobavila...


Lakrov
16. 05. 2016
Dát tip

Shledávám v tom určité prvky humoru, na mě však možná příliš složitého.  Dělit nulou je jeden z kardinálních hříchů a nejvíc mě zaujala závěrečná  krátká Alternatívna doprava.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru