Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moraně

Výběr: Lyryk, a2a2a
19. 04. 2016
29
39
2973
Autor
Miroslawek


39 názorů

Jeff Logos
20. 05. 2018
Dát tip

Povedené dílko


Něco tak naslapaneho tu moc není k vidění.

Dobré jak škvarky.


Nóó, tak ta je. 

Má spád, nenudí, připomíná mi bystřinu


Alenakar
27. 04. 2017
Dát tip

Pokouším se vyvolat tady nějakou diskusi o sonetu. Něco v tom smyslu,jestli by se dal dnes anglický sonet využít i pro dnešní diskuse,nebo tak něco. Nechceš se vložit do dialogu třeba pod moje Shakespearovy sonety ? Zatím mi v diskusi chybí někdo s tvou verbální razancí.


AZALIN
20. 04. 2017
Dát tip zuzu

Dýchly na mě staré časy

Asi

Ale pak jsem si přečetl komentář od Rumělkové

A vidím, že přeci jen tu již panují časy nové.. ;-)

 


Rumělková
04. 12. 2016
Dát tip

​No, ty seš upnej literární genius. Až tak "kásně" jsi tu slátaninu poskládal. Sorry, ale když to čtu, musím se zeptat: Co bereš? Protože toto literární maloměšťáctví skryté za posmodernismus, k tomu potřebuješ asi dobrrý matro od vyhllášenýho dealera - co? A to, že se na tuhle sračku chytil lyryk a a2a2a, tak to mě vůbec, ale vůbec nepřekvapuje. Že oni jsou také klientelou u tvého dodavatele chemického útěku z ​kruté reality?

 

​Jsi masér Miro, myslím si, že literárním serverům by pomohlo, kdybys konečně položil propisku, vyhodil papír, co máš doma a už se nijak literárně neprojevoval. Tak jestli za toto ti chtěl ten BBArt zaplatit honorář... Ale udělals dobře, žes jimto zarazil toto by mělo být staženo (alespon soudnost ještě máš). Mira týpek, co nevydal sbírku aby si mastil ego a hrál na machra na všech amatérských literárních serverech. I zde tě spousta autorů strčí do kapsy, ty "hvězdo" :-D :-D Ty musíš mít asi hodně zasranej život co :-)

 


RUZIGEL
25. 07. 2016
Dát tip

Opravdu zvláštní podpis.Vypadá to jako syčení hada


Miroslawek
24. 07. 2016
Dát tip

RUZIGEL: Tssss...


RUZIGEL
21. 07. 2016
Dát tip

Dokonalost se těžko komentuje. Ráda bych věděla, jak vypadá popdpis Skluzana Taviče.


Lnice
27. 05. 2016
Dát tip

 králi a jak jsi to pochopil?.-)


Asi jsem ji pochopil úplně jinak než ostatní a též úplně jinak, než pochopena být měla, ale i tak mi přijde úžasná. *


JARUB
11. 05. 2016
Dát tip

Ach do prkna, stárnem.... Realisticky pěkná, smutná....na tebe dost nostalgická.....


Penumbra
04. 05. 2016
Dát tip

Mám ráda tenhle tvůj styl, přesně tepající, tikající směs běžných a nezvyklých slov.


palaven
28. 04. 2016
Dát tip

říkám si téměř bez dechu: ach, jak je ten útvar mechanicky přesný, nepsal to robot? ale co už, na mém nesejde, neb jdu jen po povrchu (jako lecjaký čtenář?) ;)


Umbratica
25. 04. 2016
Dát tip

Musím být objektivní ze zásady.


4U
23. 04. 2016
Dát tip

líbí *


per_zay
23. 04. 2016
Dát tip

hmmm ... *


Miroslawek
22. 04. 2016
Dát tip

stázka/agáta/over: díky za názory - a jasně vidíte, jak nesnadné může být učinit z nich pro sebe nějaký závěr

Umbratica: Díky. A proč muíš být objektivní?

egil: inu "bezhlasí", to jsou ty marně hašené laciné jamby, co naděláš... 

Dík za tvé čtení i postřehy. Vykročil bych snad i rád, ale nejsem k takovým věcem nějak soustředěn... a když už ze mne něco vyleze, dopadá to takto...


egil
22. 04. 2016
Dát tip

Zdar Míro, dobrý to máš, ta nenásilná vícevrstevnatost (jedna linka je obecná, druhá - zanořenější - až překvapivě konfesní, která dává textu lidský rozměr, tedy houby artistní výkon; o dalších nalezitelných spojích nemluvím - to ta "autonomní fragmentace a různé možné směry čtení a spojování - jen si říkám, jesti by po letech nebylo na čase vykročit trochu jinak... Strašně by mě třeba zajímalo, jak by vypadal tvůj volný, resp. "volný" verš bez oněch fragmentů a formálních mnohasměrů).... 

V textu je motiv smrti (a ne lyrického subjektu - je zde nevyhnutelnost, recyklace, resp. nutnost konce, ale je v něm i naděje, snad i katarze... Jen to "bezhlasí", prosim tě, jsi protřelý autor, tak sám musíš slyšet, jak to vošoupaný šustí. 

Ale potěšilo,

*

 


Umbratica
21. 04. 2016
Dát tip

První dojem  : je to asi to nejzajímavější,co jsem tady od tebe četla.

A protože musím být objektivní,musím dát i tip.


over
20. 04. 2016
Dát tip

svorka je fajn...a vůbec...celý je to dobře vychytaný*


agáta5
20. 04. 2016
Dát tip

v korku zajistí svorku... to se mi ale vůbec nelíbí, ty zkrácený verše jako tropů-kopu nemusím.. já raději vatu :))

ale jinak se moc dobře čte, dala jsem ji asi pětkrát - hrát se slovy si umíš, má úklonka  


baaba
19. 04. 2016
Dát tip

...na mě je to vyšší dívčí. Sklapávám podpatky a pokračuju si po svejch.  :)


Miroslawek
19. 04. 2016
Dát tip

Stárnoucí vlk: fair enough )


Čekal jsem od Tebe víc, proto je to nečekané )


Miroslawek
19. 04. 2016
Dát tip

Stárnoucí vlk: heh... a co jsi nečekal? Tloušťku písma?


Nečekané 


Miroslawek
19. 04. 2016
Dát tip

Děkuji všem za čtení i komentáře.

Gora: no... tím si nejsem úplně jist :-P

qíčala: mně se to »líbí« celé, ale chápu ;)

Stázka:

Jsem pouhý básník, radar pod lipami.

Není mi odpovídat. Ptám se.

(Jan Skácel)

Zuzulinka: aspoň že ne - práci čest... to bych se asi zalekl.

Lnice: k tomu bych nejprve musel text publikovat pod alternickem Lulan Ohnert a takového naštěstí nemám...

 


Lnice
19. 04. 2016
Dát tip
Já mám nachystanou báseň se slovem membrána, budeš si myslet, že jsem ti to vykradla? Jinak báseň krásná *

Zuzulinka
19. 04. 2016
Dát tip

všechna čest:)


Diana
19. 04. 2016
Dát tip
Mně to připomíná bezchybný artistický výkon :-)*

Markel
19. 04. 2016
Dát tip

zvláštně líbí *


Gora
19. 04. 2016
Dát tip

Původně jsem chtěla napsat, že četba tvé básně se nedá snést, je to trest...víš, jak to myslím.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru