Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAMIOŇÁK

23. 04. 2016
9
13
902
Autor
srozumeni
Tak jsem si zase vyslechla skoro hodinový hovor, pro někoho možná horor... Mladý muž, sedící vedle mě přes uličku povídá své partnerce do mobilu, že sedí vedle nějakého usoplence, tak že si možná půjde sednout jinam, jestli bude volno i jinde. Bohužel pro mě, autobus do Prahy je plný. Slyším téměř i jeho partnerku na druhé straně hovoru. On by si teď i mohl přečíst, co právě píšu. O něm. Stačilo by, aby se naklonil. A ani ne moc, jelikož je stále vykloněn do uličky, asi aby nerušil. Tedy, nevím koho. Ke komu, že je vlastně tak ohleduplný... Ale je tak zabraný do hovoru, že by ho to ani nezajímalo. Právě prohodil nějaký vtípek na adresu palubní stewardky a znova dost nevybíravě mluví o spolucestujícím vedle něj, který má na uších sluchátka. Právě si od stewardky vybral blesk noviny a .... Nepřestal mluvit do mobilu. Zvládne obojí. On je totiž kamioňák. Hovoří i se Stěpánkem, malý syn. Miminko, které je také na druhé straně, neumí naštěstí mluvit, jinak by určitě i jemu povyprávěl něco zajímavého. Tak nevím, jestli je pán vedle něj usoplenec, ale aspoň sedí, poslouchá možná hudbu ze sluchátek, nezívá hlasitě na plné kolo do mobilu ani jinam, neklepe hyperaktivně kolenama, neříká pořád ,,prdelko"..... A pak že jsou ženy upovídané. Ženy! Kam se na tohoto muže hrabem'... Jsme břídilky. (Sláva, bolí ho ruka od mobilu u ucha a rozloučil se.)

13 názorů

srozumeni
25. 04. 2016
Dát tip
Je to tak, děkuji.

Lnice
25. 04. 2016
Dát tip

pravda, také jsem se s tím už  mnohokrát setkala, někteří lidé si zkrátka do pusy nevidí.-(


srozumeni
24. 04. 2016
Dát tip
Ty taky?...chi,chi. Díky.

baaba
24. 04. 2016
Dát tip

...písmáčtí kamioňáci jsou přeci jenom tišší :c)))


srozumeni
24. 04. 2016
Dát tip
Diano, máš pravdu, děkuji. okoloiducí, děkuji. Ale písmácký kamioňák je určitě trochu víc inteligentní a ohleduplnější ke svému okolí... Black, díky, hlavně já už pak v klidu dojela. Kočkodane, děkuji i za to oslovení, ale on to říkal tomu synovi, ale to nevadí. Od Tebe to beru tak nějak přátelsky. Evženie, děkuji. je to čím dál tím horší nešvar. Já jsem skoro i naštvaná, když mi mobil zazvoní někde na veřejnosti, někdy si zvuky vypínám, ale to se zase nelíbí těm, co mi volají... Oldjerry, přesně tak, prostě tak trochu nevychovanost. Díky za zastavení.

Oldjerry
23. 04. 2016
Dát tip

Nejde o to, že mnoho mluví (týdny o samotě na silnicích není žádná sranda), al jak mluví o ostatních lidech  a zřejmě potom vyslovené pitomosti bez zrnka něčeho, čemu se říká důležitost... *


Ta ohleduplnost se kamsi vytrácí. Měla jsem nedávno půlhodinovou možnost vyslechnout si anamnézu jedné paní. A se mnou i větší část tramvaje.    /T


Kočkodan
23. 04. 2016
Dát tip
Se zájmem jsem si to přečetl, prdelko. ;-) ;-)

Sláva, bolí ho ruka od mobilu .................snak už v klidu....dojeli...........*/**


okoloidúci
23. 04. 2016
Dát tip

... „hypreraktivní upovídaní kamioňáci“ sa vyskytujú aj na tomto portáli :)*


Diana
23. 04. 2016
Dát tip

Jako bych tam byla! Také znám několik mužských "kulometů" - je to jako většinou ze vším - záleží na osobě, ne na tom, zda je to muž nebo žena... *


srozumeni
23. 04. 2016
Dát tip
Goro děkuji, ještě jsem trošku poupravila, hlavně konec. Naštěstí opravdu konec...

Gora
23. 04. 2016
Dát tip

Hyperaktivní kolena...neurotik a egoista...dobrý postřeh!                       /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru