Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holky z magazínů

25. 04. 2016
10
27
2230
Autor
Movsar

Pán kvasných višní

Chodba zesládla griotkou. Anebo tudy prošel někdo s višňovým parfémem. Vydal se k milostné schůzce obtěžkán vůní a netrpělivou chutí. Teď jde ulicí, vytrácí se jak alkohol, a zanedlouho bude opíjet řečmi neznámou nebohou. Ten pán kvasných višní.


Pohnuté události noci

Praha je popelavá, nocí až stůně. Ale z rádia hlásí, že v zoo právě narodilo se slůně. Dobrá věc se podařila! Ale život slona není to správné terno, národ už valnou většinou umlkl do spánku. To dát tak Jágr branku, to by byla jiná. Nechme tedy těm jiným jejich pryžové sny a připijme do chobotu kapkou likéru na zvířecí zdraví.


Holky z magazínů

Jak to mají v noci holky z barevných magazínů? Spí taky, a nemají ve stáncích za sklem zimu? Když toho k tomu na sobě moc nemají. A co teprv ty, co se vůbec s ničím netají. Ty zahřejí až ráno dlaně výrostků.


Noční rádio

Před chvílí dramatický buben doprovázel pěvuli z Horehroní, teď zas klavír klepe na křehký hlas Angličanky. A tam, kde praská, řine se do ticha ložnice láska. A tu jen tak nepřeladíš.


Jak se usíná v Berlíně

Jak se asi usíná v Berlíně? Bývalo to jiné město. Sny o světové nadvládě vystřídala řada malých dní, a ty hořely si svou. A z doutnajících ruin pak postavili metropoli modernosti.

Tak usínáš v hotelu na Kudamu a tak trochu myslíš si na plavou dámu. Mohla by si říkat Katje, nebo Susi a sladké dávat pusy. Sladké jako med ze Schwarzwaldu, co ho ráno holka pro všechno naskládá v plastových krabičkách hned vedle bandasky s kávou. Jmenuje se Katje. A hoří si svou.


27 názorů

agáta5
26. 04. 2016
Dát tip

Stázko, když vložíš odkaz tak ho odentruj a máš to červeně :)

jdu napsat o lulíkovi něco :)

miniaturky pěkné, dnes rádio nejvíc :)  a lásku nepřeladíš


Kočkodan
25. 04. 2016
Dát tip
To jsem rád, že jsem se neptal na how-no.

vysvětlení je jednoduché:

v americe mají know-how

u nás máme how-no


Kočkodan
25. 04. 2016
Dát tip
A co je vlastně to knowhow?s

Kočkodan
25. 04. 2016
Dát tip
A co je to vlastně ten lulík?

tak jsem tedy tu hozenou rukavici zvedl...

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=467361

 


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

tak jsem vám psal a ono to zmizlo. asi nějaká cenzura už měla dost všech těch lulíkatých řečí. jsem ale zvědavý, jak ti zítřejší den v práci dopadne s takovou rozparáděností. :-)  

zdendo, díky za důvěru, já bych i psal, ale nějak nechce padnout inspirace, jen ty pouliční mihotavé obrázky.


Gora
25. 04. 2016
Dát tip

Stázka: nesměj se, už jsem tady mrtvá smíchy... no hráblo nám z Písmáku:)))


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

protitah na lulík, o tom by stálo napsat miniaturu. což takhle vyhlásit soutěž? :-)


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

a ty jsi navíc plachá.


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

tah lulíkem a protitah. vše jen slušně!


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

:-) pokud bude smělá ta nebohá, tak z něj pralinku udělá


Kočkodan
25. 04. 2016
Dát tip
Ten pán kvasných višní to přehnal, pokud ještě nemá pecku, tak ji možná dostane od té, která není zas až tak nebohá...

Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

já vím. byl to překlep, ale říkám si: proč ne hra na pohlavní rošádu v digitálním prostoru. ale jen na takovou malou, přípustnou.


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

děkuju stázku. a za to i elektronicky působívé ach! :-)


Movsar
25. 04. 2016
Dát tip

ale raděj isleduje gorily v mlze ledové tříště. a gol pak hulákají do daleka.


Gora
25. 04. 2016
Dát tip

Nejsou zas tak dávno ty časy, kdy národ sledoval hojně gorilí rod  v přímém přenosu. Krásné  vyprávění./T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru