Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o reciprocitě

29. 04. 2016
13
25
805
Autor
aleš-novák

když sbalil

novou

stará

sbalila jemu


25 názorů

Kolobajda
02. 05. 2016
Dát tip

Ano, Žeňo - je to koloběh života: Lopotně sbalit, jemně rozbalit, pak zjistil že nalít, jednu jí ubalil, pak se kvapně sbalil, ze svého bytu vylít. A ještě k tomu musel solit. Pak dlouho v parku kalil... přesto další oběť sbalil, ruměnec ho zalil, když ji jemně rozbalil...atd.

Byl o tom natočen film: Bullitův případ  " -))  /***


Čudla
29. 04. 2016
Dát tip

Tak toc bývá./*


To je koloběh života.   .-))


Prosecký
29. 04. 2016
Dát tip

To je takový překladatelský oříšek (zrovna tu mám cizojazyčné dítě z prvního manželství)!


kuča
29. 04. 2016
Dát tip

Jako vždy - úsporné, úsměvné, vtipné, velmi dobré. *


Gora
29. 04. 2016
Dát tip

:-)))))    třeskutě mrazivě vtipné...                                                                                  /T.


Diana
29. 04. 2016
Dát tip
Ať už bděl a nebo spal, používal alobal! :-)

viz další úvaha...:o)


Kočkodan
29. 04. 2016
Dát tip
Protože to byl velký balík, tak dal za balící linku zbytečně velký balík. A na začátku to bylo tak, že ještě než stačil tu novou definitivně sbalit (mimochodem exotická kráska z Bali), tak už mu stará jednu ubalila. Právem se jí vždy bál. Když přetáh v hospodě pití a doma blábolil a blil, tak ho většinou bila. Bylo nabíledni, že nabyl dojmu negativní manželské bilance.


z pohledu staré nebo z pohledu nové? :o)


balením bych se nezdržovala


MKbaby
29. 04. 2016
Dát tip

Zcela jistě :-)


MKbaby
29. 04. 2016
Dát tip

SJM je společné jmění manželů... :-)


jo. kdo se SJMěje naposled, ten se směje dvakrát...


MKbaby
29. 04. 2016
Dát tip

Nejdráž přijde ta, která je předmětem SJM, takovou člověk platí dvakrát...


MKbaby
29. 04. 2016
Dát tip

Pro navazování nových známostí si do kuchyně pořídil novou balicí linku :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru