Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhnání

02. 05. 2016
7
7
1438
Autor
Movsar

Doprostřed sídliště padl večer. Jarní, náhlý. Po zdi se rozvětvil kouř ovocného tabáku, namodralá jabloň. Na balkóně jako na žebříku stojí sadař ve vzpomínkách. Kdysi dávno byl v jinačí zahradě, slunce tam pálilo svou rozpustilou muziku, nálada sládla a když už jí bylo moc, prostě jen kypěla. Tak jako ona. A pod tím blízkým sluncem zlátla a voněla. A pak zas jiná, další, to byli jen o málo starší.

Vyhnání pak nebylo dílem osudného okamžiku, přišlo časem. A tak jak vzpomínky dohořívají, umačká oharek svého posledního jablíčka a vrátí se do obýváku. Ona po něm z křesla jen šlehne, ať z plechovky vysype popel, až se jí z toho na hlavě zachvěje švestkový přeliv. On se vrátí, pokolikáté už vyhnán, a pietně ho rozptýlí do betonové krajiny.


7 názorů

Marcela.K.
09. 05. 2016
Dát tip

njn...když já jsem na kuřáky alergická ;-)

 

...ale na švestkový přelivy asi ještě víc :-)


Kočkodan
02. 05. 2016
Dát tip
No tak hlavně že z toho křesla nevstala a jednu mu nešlehla...

Gora
02. 05. 2016
Dát tip

No, to je nezapomenutelný text...nedivím se ti:)))


Movsar
02. 05. 2016
Dát tip

pořád mě to svádělo na cestu textu sciží ženou v cizím pokoji.


Gora
02. 05. 2016
Dát tip

První odstavec plný života, druhý živoření...hezké                              /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru