Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

psí život

03. 05. 2016
11
14
763
Autor
aleš-novák

Na čarodějnickou sobotu jsme domluvili u sousedů táborák.

Dorazili jsme když se už trochu stmívalo.

Na paloučku už hořel oheň a dva, tři metry od ohniště byla hromádka hlíny. Vedle hromádky pak leželo krátké ale široké prkno.

"To ti tady řádil krtek?" ptám se souseda. Na krtka byla ta hromada hlíny ale poněkud velká.

"Kdepak krtek, to je hrob. Když odklopíš to prkno..." nenechal jsem souseda ani domluvit a nohou odsunul prkno. Fakt, díra.

"Trochu malý na hrob, ne?" pokračuji se zvídavostí.

"...hrob pro psa. Odpoledne jel mladej s naším psem Benem k veterináři. Ben sotva chodil, už měl svoje léta, tak jsme mu chtěli dát uspávačku. A já jsem, než se mladej vrátí, zatím vykopal tu díru. Jenže u doktora se Benovi udělalo nějak líp, tak nakonec na uspávačku nedošlo..."

Inu, kočky prý mají devět životů, proč by pes nemohl mít aspoň dva.


14 názorů

MKbaby
04. 05. 2016
Dát tip

Stojí na mostě nešťastná kočka s kamenem přivázaným ke krku a loučí se se životem. Přijde k ní jiná a říká: "Je ti jasné, že budeš muset jít ještě osmkrát?"


pokračování nebude, jen jsem chtěl tu absurditu zaznamenat, bez ambic na televizní zpracování...


Kolobajda
03. 05. 2016
Dát tip

Bych to  bral jako první díl, po kterém by měla následovat reportáž z pálení čarodějnic...    Tak jó, alebo áno?   : -))


Pěkná jáma se může hodit. Co kdyby se udělalo nevolno manželce. /T


Čudla
03. 05. 2016
Dát tip

Tak to je fajn. /*


Lnice
03. 05. 2016
Dát tip

milé.-)*


rozhodně je u psů kratší čekací doba na operaci...:o)


okoloidúci
03. 05. 2016
Dát tip

... dnes sú psí život, psia nálada a starostlivosť o psie zdravie aj pre mnohého človeka nedosiahnuteľný level :)

*


MKbaby
03. 05. 2016
Dát tip
No jo, ale škoda práce... honem aspoň uškrtit tchyni :-)

agáta5
03. 05. 2016
Dát tip

tak doufám, že jste tam nakonec nespadli do tý díry ... víš, jak je to, kdo jinému jámu kope... :)))


Diana
03. 05. 2016
Dát tip

Z toho řetězu ses utrhl pěkně a dobrý konec, všechno dobré :-)))*


Kočkodan
03. 05. 2016
Dát tip
To se nedivím, ze mel soused náladu pod psa, tolik zbytecné práce... ;-)

no jo, občas se utrhnu ze řetězu...


Gora
03. 05. 2016
Dát tip

Ses nějak rozepsal v tom máji...pejskovi se hrůzou ulevilo:))) přejme  mu dlouhý život:)))                                                                             /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru