Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zármutek

05. 05. 2016
0
8
701

 

Kolik smutku, kolik bolesti, se skrývá v lidské duši,

Kolik nářku, kolik utrpení, když srdce rychle buší.

Kolik pocitů, kolik emocí, vlastně vůbec máme?

Co dokáže vyvolat osoba, kterou dobře známe?

 

Zoufalost, či šílenství, a naládu do breku?

Kolik se v lidech, skrýva vlastně vzteku?

Proč si tohle děláme, když se máme rádi?

Je jednodušší být? Jen prostě kamarádi.

 

Jaký je klíč ke štěstí, k lásce, k milování?

Co je potřeba umět? Jaké mít nadání?

Mnozí na to nepříjdou, i když tu budou dvěstě let,

pár lidí tohle neřeší a jde jim to hned.

 

Mnoho lidí to však skrývá, a vypadají štastně,

Proč předstírat opak? Proč to dělat vlastně?

Strávit život v sebeklamu, ve falešném světě,

proč řešit co si myslí lidé, ve svém rodném městě.

 

Každý chce být nejlepší a mít kamarády,

Když příjde pak problém, většina otáčí se zády.

Nikdo nechce zůstat sám na smrtelném loži,

co dokážeme zvádnout? Co nás položí?

 

Kdo zná na tohle odpovědi? Ví si se vším rady?

Je schopné být šťastný jen? Když je člověk mladý?

Narodili jsme se ve světe plném nepsaných otázek.

Nikdo nám nedá řešení, musíme je zkoušet.


8 názorů

agáta5
08. 05. 2016
Dát tip

Mirosláwku, neboj, už něco piluju :)) ... to víš, vázanej verš je zodpovědná věc ... navíc, tvůj výskyt u autora je svěží vítr do jeho plachet.. teda do mých určo :)

strašilivejch věcí je tu mmraky... ale tak, kde se má člověk vypsat, žejo? no ale dávat do kategorie scénáře... to už zavání strachem fakt :DDDDD


Miroslawek
08. 05. 2016
Dát tip

agáta: všiml jsem si, že s četností mého výskytu počet publikovaných textů v kategorii Vázané verše viditelně prudce klesá.


Miroslawek
08. 05. 2016
Dát tip

Báseň je to strašlivá, ale já před lety začínal ještě strašlivěji... na druhou stranu jsem tehdáž dobře věděl, co je to interpunkce ;)

O psaní veršů nevíš nic, težko je tedy něco kritizovat.

Být tebou nejdřív hlavně čtu (a nemyslím tady).


agáta5
05. 05. 2016
Dát tip

jo a najeď do lišty "moje" , pak "díla" , "uprav" a dej si tam básně-vázané... i když to tě pak navštíví třeba miroslawek a ten se s tebou mazat nebude :))) ale to vydržíš :)))


agáta5
05. 05. 2016
Dát tip

hihi, prej protahoval jsem báseň... to mě rozesmálo

myslím čárky a tečky, koukni někam na jiný autory, kteří je nepoužívají... pak si nemusíš hlídat, kde maj bejt :)

 

amatéři jsme všichni, tedy skorem všichni tady.. piš, ono se to postupně vytříbí  :) hlavně když tě to baví a má to pro tebe smysl a taky hodně čti druhý, hledej nová spojení a tak... příjdu se zas juknout :)


Díky za kritiku, čekal jsem ji horší, tohle se dalo v pohodě unést, ani nevím co je interkpunce ... prostě amatérská tvorba, budu si to muset někde vyhledat XD. Báseň jsem protahoval tak dlouho, dokud jsem nepřišel na nějaký smysluplný konec. Díky Seifert.


agáta5
05. 05. 2016
Dát tip

tak..

nejdřív si to hoď do básní, scénář to určitě není :)

máš interpunkci úplně rozházenou, poradím ti, vyhoď ji a budeš mít po problémech

to je ale otázek... ale nakonec úplně dole odpověď je, takže jsem moc ráda, že nemusím odpovídat

báseň je no... trošku naivní, spíš takový známý povzdechnutí nad životem  :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru