Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10. ročník literární soutěže MěK Čelákovice

08. 05. 2016
1
23
1005


Městská knihovna Čelákovice

 

vyhlašuje

 

 

10. ročník literární soutěže na téma

 

 

Výlet do minulosti

 

Soutěžní kategorie:    poezie

próza (povídka, pohádka, divadelní hra…)

publicistika (reportáž, esej, fejeton…)

Uzávěrka soutěže: 31. květen 2016

Pokyny soutěžícím:

  • Věkové kategorie: I. děti do 15 let, II. mládež 15 - 18 let, III. dospělí
  • Autoři příspěvků uvedou na samostatném listě jméno, adresu, rok narození a kontakt (telefon, e-mail).
  • S účastí v soutěži dává autor souhlas k případnému uveřejnění práce.
  • Rozsah prací: nejvíce 10 stran.
  • Soutěžní práce musí být původní, dosud nevydané.

Organizace soutěže:

  • Soutěžní příspěvky odevzdávejte nebo posílejte do 31. května 2016 psané strojem, v elektronické podobě, nebo na CD na adresu:

Městská knihovna Čelákovice, Na Hrádku 1092, 250 88 Čelákovice

nebo na e-mailmestska@knihovna.celakovice.cz

Do předmětu e-mailu uveďte: Literární soutěž 2016

  • Všechny práce posoudí odborná porota.
  • Slavnostní vyhodnocení soutěže se uskuteční 6. října 2016 v 17.30 hod. v rámci Týdne knihoven v Síni Jana Zacha v městském muzeu.
  • Vítězné práce budou vystaveny v prostorách knihovny a případně otištěny ve sborníku

23 názorů

sonaha
30. 05. 2016
Dát tip

Pro ty, kdo ještě dopisují a nestihli práce poslat, posouváme termín do konce týdne - do 5. června!


sonaha
24. 05. 2016
Dát tip

Dovoluji se upozornit, že se uzávěrka soutěže blíží, ještě zbývá týden. Těšíme se na práce vás dalších:)


sonaha
16. 05. 2016
Dát tip

To není povel, ale výzva, jak jinak něco spustit?  Nenutíme autory, je ale přiznám, moc příjemné číst jejich práce, vidět nedočkavost porotců a potom jejich obhajování těch "svých vybraných" a radovat se s autory ůnaživo" z jejich úspěchu v byť menší soutěži.Tak třeba jindy, jinde:)

 


Gerty
16. 05. 2016
Dát tip

Ale já moc rád soutěžím :-) Ale tady bych  musel vymyslet něco úplně bleskového - někdy se mi to ale stává - tak se necháme překvapit. Třeba to ještě klapne - zadání je velmi volné.


sonaha
16. 05. 2016
Dát tip

To není povel, ale výzva, jak jinak něco spustit?  Nenutíme autory, je ale přiznám, moc příjemné číst jejich práce, vidět nedočkavost porotců a potom jejich obhajování těch "svých vybraných" a radovat se s autory ůnaživo" z jejich úspěchu v byť menší soutěži.Tak třeba jindy, jinde:)

 


Gerty
16. 05. 2016
Dát tip

Do konce června potřebuji veškerý svůj literární čas věnovat jinému projektu. V šuplíku nic nemám a nápad taky žádný nemám - mě takhle psaní na povel moc nejde. Tak budeme společně doufat v nějaké to příště.


sonaha
16. 05. 2016
Dát tip

Příště bude za 2 roky a co když další nebude? Stihnete, přidáme týden, stačí? :)


Gerty
16. 05. 2016
Dát tip

sonaha - díky za doplňující informace. Letos už to rčitě nestihnu, ale budu sledovat situaci a rád přispěju příště :-)


sonaha
15. 05. 2016
Dát tip

Soutěž sem byla vložena už koncem března, četl jste až její květnovou aktualizaci. Nevydané = knižně + nepoužité v jiných soutěžích, čili poprvé s kůží na trh vyjma internetu.


Gerty
13. 05. 2016
Dát tip

Jo, to bych dal, akorát koukám, že uzávěrka soutěže klepala na dveře už ve chvíli, kdy to sem bylo vloženo :-( Taky mi není jasné,  co znamená "nevydané" - že to nebylo někde v knížce s ISBN nebo že se to vůbec nepublikovalo?


A bude i soutěž TvrD Čelákovice?


oran
09. 05. 2016
Dát tip

:)


sonaha
09. 05. 2016
Dát tip

Jak má chudák knihovnice vědět, pod jakým nickem kdo píšete? :)Máte pravdu (sama se mi ozvala, díky:), minule slízla smetanu obou kategorií dospělých. Letos jsou všechna místa zatím volná a nejen první. Porotci nevědí, čí práce čtou, až po udělení míst.


oran
09. 05. 2016
Dát tip

jak nebyla, dyt to furt vyhrava more :))


sonaha
09. 05. 2016
Dát tip

Tak to pozor, janina6 u nás ještě nebyla, alespoň myslím. Oznámit jí, zaúkolovat, ať zkusí vyhrát:) Máme obměnu poroty a poprvé téma směrem do historie. Já umět psát, tak do toho jdu:)


sonaha
09. 05. 2016
Dát tip

Tak to pozor, janina6 u nás ještě nebyla, alespoň myslím. Oznámit jí, zaúkolovat, ať zkusí vyhrát:) Máme obměnu poroty a poprvé téma směrem do historie. Já umět psát, tak do toho jdu:)


Oran: janina6 a oran ;-) jdi do toho i letos a se  uvidí :-)


oran
09. 05. 2016
Dát tip

stejně to zas vyhraje janina6 :D


sonaha
08. 05. 2016
Dát tip

Autoři se nás ptají, zda má jít o minulost českou, či světovou, z jakého období atd. Je to jen na Vás, kam vás zanese fantazie a tvůrčí rozlet, zda půjde o loňský rok, nebo mnoho století dozadu. Můžete zároveň soutěžit ve více kategoriích. Na vaše práce spolu s námi čeká sedmičlenná porota a už se prý všichni, stejně jako my, těší:)


sonaha
08. 05. 2016
Dát tip

Cenový fond? Neznám:) Úspěch, obdiv, kniha, kytka, živá hudba pro vítěze, věčná sláva ve sborníku, rozhovor s porotci. Na co Vás más ještě nalákat? :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru