Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brány do duší

25. 03. 2002
1
1
1506

říkám, je to vážně legrační

Paprsky naděje

září z lidí

málokdo vidí

nikdo se nesměje

 

Naděje záchrany

ze světa války

nemám strach z dálky

ale před branami

 

Brána je zamčená

do duše vaší

topím se v kaši

v těle svém vězněná...


1 názor

Armand
16. 11. 2010
Dát tip
opět ten tvůj maličko rozkývaný krok taneční ... ale přesto, co pohyb to uhranutí, co dotek, to vzkříšení... Skutečnost. Vědomí smrti. V probuzení je obsažena krutost. Skutečnost přinášíš ne ve slovech. Skrze slova. Jako skrze tato: "nemám strach z dálky ale před branami"

Kovi
26. 09. 2005
Dát tip
první dvě sloky jsou dobrý, ale ten konec mi to kazí... škoda... ale jinak jsi to hezky vystihla - myslím, že to je problém většiny lidí...

prosím nemlč, něco povídej, nezlob se ...

Mpj
28. 04. 2002
Dát tip
... už mlčim, radši :,-(

Milý Mpj....opravdu to legrační není...ta moje hláška je tiše poslané svědectví o zoufalství, které jsem měla uvn¨itř sebe ... Smích-a-pláč

Mpj
22. 04. 2002
Dát tip
... legrační je to, že to není legrační, ačkoliv to legrační být má ;-) , i když... taky mi to tam trošku nesedí :) ..... trošku jsem se zamotal.... až jsem v myšlenkách svých vězněn :-) .... a málem v kaši utopen.... pomůžeš mi z ní Smíchu_a_pláči? :-O ... ale jinak pěkné a líbí ;-))))

Amanda
28. 03. 2002
Dát tip
hmmm tak nejak mi uteklo co je tady legracniho...ale jinak pekny..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru