Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrcení býčka

25. 03. 2002
3
0
1481
Autor
Leata

Takové reflexe a dojmy z představení Čtvrcení býčka...

 

    Po smrti...Po rozpadu...Vně mnohoúhelných dopadů a zpapírovatělých tvarů...

    Chceš věštit ze zrcadla ? Jmelím vymaž pekáč a upeč na něm trám, co vždycky držel střechu ( uprostřed termosky ). Plav po plotně jak skákající naděje po rozpálené plechové střeše. A pátou nohou od stolu pádluj po stěnách.

    Přikryj se šmouhami na lůžku z cukrové vaty a olejem si podepři hlavu ( nebo tlusté ponožky ).

    Jak bonbony hořící svíčka láká a sladce voní. Pod podlahou mlýnek zvoní.

 

 

Postav mi chrám z cukru na dně moře !

 

 

 

 


Gastarbajtr
31. 03. 2002
Dát tip
já ne, to pravil už Mišel Fukólt :-))))

Leata
31. 03. 2002
Dát tip
znám jednu písničku, Carte du tendre od Georgese Moustakiho, je o mapě ;o))) ale kartograf, Gastí, stejně jseš :o)))

Gastarbajtr
29. 03. 2002
Dát tip
psát znamená....kreslit mapu... jsem kartograf :-))) *!

Leata
29. 03. 2002
Dát tip
Gast, jseš :o)))!

Nuitík
27. 03. 2002
Dát tip
chi chjůů, holt nemocniční oddělení Písmácké :o)

Radost
26. 03. 2002
Dát tip
moc pěkný, nebo ještě spíš...super!

Leata
26. 03. 2002
Dát tip
děkuji :o)))

Nuitík
26. 03. 2002
Dát tip
je zač, dalo mi to prácu, doštrachat se k počítači :o))

Leata
26. 03. 2002
Dát tip
Nui, mě taky ;o)))

miklunka
25. 03. 2002
Dát tip
*

Nuitík
25. 03. 2002
Dát tip
Leat!!!! To je úžasný!!! hůůůů*****

JosefTupý
25. 03. 2002
Dát tip
no, zrovna jsem četl Ubíječe labutí od Jirouse - taky tam má pekáč ale v jíným významu;-) tak mě to trochu pobavilo...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru