Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skořicové blues

25. 03. 2002
4
0
939

 

Skořicové blues

 

Déšť přerval město na tisíc nesmyslných kousků.

Déšť smazal z mysli tisíc nepatřičných myšlenek.

Vítr neurvale svlékal stromy a jejich záplatovaná róba se pletla do cesty dvěma podrážkám.Rozbíjely kaluže na tisíciletou smůlu a paltřila k nim Ona s neurčitě hnědými vlasy,které vítr svléknout nedokázal.

Kdo ví,co vyhnalo ven ten černý kabát a šálu a květovaný deštník,kteří s sebou vzali tuhle bytost. Čekali v mrazivém kousku listopadu a byli osamělí. Kabát s šálou si nemá moc co říct.A deštník? Ten je povýšený.

Čekali dál a netušili na co.To veděla jen Ona a Ona mlčela.

Na co tak člověk většinou čekává?

Až zahřmí a světlo blesku jako tisíc voskovic ozáří jeho soukromou katedrálu?

Až se ucho utrhne a ta bolest dá smysl celému životu?

Až sám padne do jámy,kterou po odpoledních dětskou lopatkou vyhloubila smrt někomu docela jinému?

Až trpělivost přinese růže na trnovou korunu?

Na co čeká Ona s tváří Marie i Magdaleny?

Ona,která voní jako skořice zalitá v epoxidu a je příliš brzy stará.

Tak na co ještě čeká?

Povím vám to...........................Čeká tady na autobus
mila_hanska
27. 08. 2003
Dát tip
Paráda. Začíná mě mrzet, že mi ta akce v Lukovečku, nebo kde, unikla...

Chaloupka
14. 05. 2003
Dát tip
Je to osobitý a dobrý. Trošku mi chyběla návaznost mezi podrážkami a Onou a potom kabát a spol. a Onou. Je to ale opravdu moc pěkný.

Tvoje konce jsou někdy velmi překvapivé a originální.

Danny
02. 08. 2002
Dát tip
*

Kastel
14. 07. 2002
Dát tip
...ten vůz už jel...

Amanda
28. 03. 2002
Dát tip
Mile...dost dobre... moc libi

PecKer
26. 03. 2002
Dát tip
nádherně utržená bluesbuestka. Ale stejně bych řekl, že všichni svorně čekají až doprší a uschnou, pak vykročí vpřed společně s milýmiony. Netuší ovšem , že budou čekat ještě celé 4 roky

Leata
25. 03. 2002
Dát tip
jééé :o))) pěkné ! ale je to fakt blůs ? přese všechno se mi pozdává, že tam je takový záblesk až jako radostného konce :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru