Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedělní oběd

25. 03. 2002
4
0
1414
Autor
breta

Toto je jen vzpomínka na jednu němou tvář.

 

„Kdo si dá kafe?“ Takhle zní obligátní otázka po dobrém svátečním obědě u rodičů.

Je neděle – venku snad metr sněhu a mrzne až praští. Za domem je louka, kde děcka ze širokého dalekého okolí užívají zimních radovánek. Jejich křik doléhá až k nám. „Ten koláč se ti zase povedl, mami…..  kdepak je Ben?“  „Ani nevím – asi se šel proběhnout“. Na vysvětlenou: Ben je  pes nalezenec – černý ďábel se srdcem anděla, ale i tuláka…..  Možná mu koluje v těle krev retrívra, možná fouska, možná….. ale na tom přeci nezáleží – prostě je to náš Beník.

Dneska si ovšem dává s tím návratem z „výletu“ načas…… A už ho vidím… právě se objevuje na zápraží….. ale co to?

Je to zvláštní….. ulehá (spíš padá) na umrzlý sníh….. nehýbá se….  Vyvolávám poplach a všichni se hrneme na zápraží….. Ben leží, když uvidí paničku, zakroutí dvakrát ocasem….. zvedne hlavu a jeho oči smutně říkají: „jsem rád, že jsem doma….…. „  …. A to byl konec….

Takhle se někdy dokáže proměnit pohoda v nepohodu…..

Nemůžeme nic vyčítat řidiči, kterému ten náš tulák vběhl pod kola….. vždyť se mohlo stát ještě horší neštěstí…… Ale na ten pohled oddaných psích očí nikdy nezapomenu …. 

 


no, v tomhle případě se ani člověk moc bránit nemůže....*****

Rowenna
15. 10. 2002
Dát tip
Breto, mě někdy zvířata dojímají víc než lidi, protože lidi se mohou nějak bránit.... tip.

Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
smutná krása***

breta
13. 08. 2002
Dát tip
Mrkvička: jo :o( - dík za čtení galaxy: děkuju......

galaxy
12. 08. 2002
Dát tip
Moc smutné. :-( ***

Mrkvička
21. 07. 2002
Dát tip
:o(

breta
04. 04. 2002
Dát tip
Kytí: dík :o)

Kytička
03. 04. 2002
Dát tip
*

Orbi
26. 03. 2002
Dát tip
Smutné!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru