Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

život píše každý den příběhy

05. 06. 2016
1
3
531
Autor
verulinda

                                                                                                   verulinda

 

Jsem venku, užívám si  příjemného dne jen tak.  Prošla jsem pěší zónou a  jdu přes sídliště.  Blížím se  ke dvěma nastrojeným  holčičkám,  možná  už osm, ale ne  víc jak devět, když  jedna  druhé povídá:  "Přijď zítra máma doma nebude".

"Máš cíga?", vyhrkla  druhá  rychlou otázkou  i  odpověď.

To už  jsem je naštěstí  minula  s hlasitým  smíchem  a  moje  naivní představa,  že si budou hrát  s panama,  dostala na frak.

Já nechodila takhle nastrojená.

 


3 názory

Honzyk
09. 06. 2016
Dát tip

..."mozna uz osm, ale ne vic nez devet", tedy stacilo by snad "skoro devet" (takhle prilis rozmelneny), dal "Prijd zitra(CARKA) mama doma nebude", .."vyhrkla otazku i odpoved"(:::???)...jak, prosim?:))....a taky si neumim predstavit, ze by se tyhle otazce nekdo "hlasite zasmal", jo, zivot pise pribehy, ale tady po pribehu ani stopy-..


Lakrov
07. 06. 2016
Dát tip

Ve dnešní době to mohlo dopadnout i hůř než takhle (skoro) nevinně.  


....a měla jsi tehdy alespoň ty "cíga" ?..:-)))..............*/**


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru