Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotknout se

09. 06. 2016
0
9
753
Autor
Amale

V kovu či skle,
Něžně či zle,
Nocí či dnem,
Bděním či snem,
Slovy či rty,
Smím nebo ne
Dotknout se?


9 názorů

Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Říkám tak, jak to je. Mám málo času, proto to sem dnes sypu. Když se ti zdá, že bleju, co s tím můžu dělat? Nic.

 


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Tohle bylo jiné, konstruktivní.  Díky.

Akorát mě trochu mrzí, že komentář k Druhému břehu je takový blábolovitý a o ničem. Jako kdyby to bylo o někom úplně jiném a někde jinde. Už jsi byl nějaký rozjetý a neuslyšel jsi nic z toho, o čem to je. No nic, není každý den posvícení (to říkám sobě, ne tobě). A nejde tady o komentáře, ale o básně.

Píšeš dobře. Líbí se mi.

Amale

 


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

A nevážná kritika - "hned tak se sem nevrátím, proto sem dávám tolik básní, kolik chci ukázat" - tohle prosímtě neříkej, protože to zní, jak kdyby ses šel prostě vyblít... :D


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Nespěchám na čtenáře. To, že tam báseň visí, neznamená, že ji hned musíte číst, že? Hned tak se sem nevrátím, proto dávám tolik básní, kolik chci ukázat. Ano, najednou. Ať si čtenář přečte, kolik chce.

"Balíčkovat" básně, které nepatří do jednoho cyklu, jen proto, že jsou krátké, je nesmysl. I krátka báseň je celistvá a má právo na samostatný život. Jsou čtenáři, kteří víc než jednu nečtou.

Děkuji.

Amale


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

K tvému komentáři - čtenáři, kteří nečtou víc než jednu báseň, nebyli vtaženi. Pokud básně cítíš jako já, tak bys měl mít po básni, která tě ovlivní, chuť se nechat ovlivnit znovu a znovu.

K básni - jsem tvůj modelový čtenář a byl jsem vtáhnut, a toto vidím - 5 veršů o subjektu na vážkách, který se nakonec radši obrátí s otázkou ke světu. Skvělá myšlenka, suché provedení - 1.v. osamělá metafora, 3.+4.v. jsou obrazově synonymní, 6.v. je naopak nadbytečné, stačilo "smím?", víc je pro mě vložka. Závěrečný objektivní obraz je "smím se dotknout slovy nebo rty?" - nevíme ("my" = svět), to nám řekni ty.

Co se týče vykresleného obrazu, můj subjekt představený tebou sedí u stolu a přemýšlí nad rozpolceností sebe a světa... Takže... Toť k tomuto. 


Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Nespěchám na čtenáře. To, že tam báseň visí, neznamená, že ji hned musíte číst, že? Hned tak se sem nevrátím, proto dávám tolik básní, kolik chci ukázat. Ano, najednou. Ať si čtenář přečte, kolik chce.

"Balíčkovat" básně, které nepatří do jednoho cyklu, jen proto, že jsou krátké, je nesmysl. I krátka báseň je celistvá a má právo na samostatný život. Jsou čtenáři, kteří víc než jednu nečtou.

Děkuji.

Amale


agáta5
09. 06. 2016
Dát tip

tedy nechci tě nějak brzdit ve tvorbě, ale takhle mrňavý věci můžeš dát do jednoho balíčku... to ses autore domluvil s relé ne? že zasereš dílnu rádoby poezií? to ti to není blbý sem dát skoro dvacet děl naráz za jeden den?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru