Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To i ono

09. 06. 2016
1
7
698
Autor
Amale

Jsem zlá i hodná,
Macecha i matka.
Zvu tě na hody,
Ty však držíš půst.
Jednou mi lezou z uší
Jako hadi,
Jindy jak perly
Sypou se od úst -
Slova.


7 názorů

Amale
09. 06. 2016
Dát tip

Nečti ho, qíčalo, upadneš do deprese z pocitu marnosti... Jsou lepší věci ke čtení. Přečti si raději Apollinairea.

K De Sadovi - to už není můj šálek čaje, mám ho přečtenýho dost zevrubně zamlada. Pobráno jest, co bylo třeba... "Sám sobě De Sadem"))


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

K tomu De Sadovi - nebyl to sarkasmus - pokud si ujíždíš na poezii 18. stol. o ambivalenci duše, přiostřil bych, jsi moc jemný. 


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Nejedná se o vícesmyslovost ale o rozpolcenost, která je i v názvu, i v 1.v, 2.v, 3+4.v, 5,6.v.+7,8,9.v. Zatím moje nejneoblíbenější, protože ambivalentní název a ambivalentní obsah popisuje ambivalentní formou (někdy metafora, někdy ne, někdy 2 verše, někdy 1, někdy 3) ambivalentní pocit.

V mysli mám opět obraz člověka, který jen sedí u stolu a přemýšlí nad svojí rozpolceností a neví, co má dělat. Efektivnější jsou v tomto třeba romány De Sada, nechcete je zkusit? 


Kyna
09. 06. 2016
Dát tip

Ambivalentní excibionismus dnes po dvacáté, děkujeme. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru