Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o očekávání

10. 06. 2016
11
24
1071
Autor
aleš-novák

inspirovaná Kolobajdou http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=469027

cítila

že jí tikají

biologické hodiny

s kukačkou


24 názorů

Kolobajda
15. 06. 2016
Dát tip

Je to Aleši skfjelé - jak jinak. Samozřejmě i ta debata pod tím. Já ale opravdu měl na mysli tu skutečnost, že dcerky "z lepších rodin" odkládají první porod až někde k pětatřicátým narozeninám...     :o)


opravdu je ještě řeč o hodinkách? :o)


Ferry
13. 06. 2016
Dát tip

to jsou ty hříčky přírody, že jsou k dispozici hodiny s kukačkou, když je třeba těch s vodotryskem....

 


Kočkodan
11. 06. 2016
Dát tip
Jen jestli nám tu o ní nechceš pouze něco nakukat...

MKbaby
10. 06. 2016
Dát tip
:-)

S Kukačnou by to i Vránovi mohli zvládnout vcelku bez povšimnutí pana Vrány.   /T


S Kukačnou by to i Vránovi mohli zvládnout vcelku bez povšimnutí pana Vrány.   /T


no, když se bilologické hodiny u muže zastaví v půl šesté...:o)


Diana
10. 06. 2016
Dát tip
Co bychom si my dvě lhaly našim mužům dotikaly... je to zkrátka na dračku - k čemu ještě kukačku?

ty to ještě nemusíš řešit...:o)


Gora
10. 06. 2016
Dát tip

Maminka nebo tatínek, to máš fuk: klidně dvě maminky či dva tatínkové:) Stázi už naznačila moderní trendy: je trendy, dívka: vyzná se.


Gora: to je ale jiná situace: on se o své děti staral, akorát každé mělo jinou maminku :o)


Gora
10. 06. 2016
Dát tip

Pan Vrána z Vrchní prchni taky vychovával spoustu potomků:  /T.


nebo taky časem může pan Vrána vychovávat Kukačkova potomka. Aniž by o tom věděl...


záleží i na tom, co má Vránová společného s Kukačkou :o)


pokud se paní jmenuje Vránová, pak asi půjde i o kukačku :o)



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru