Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nesplněná úvaha budoucího tchána

15. 06. 2016
11
18
805
Autor
aleš-novák

Radoslav?

Toho Bohda(lová)

nebude!!!


18 názorů

Gora
17. 06. 2016
Dát tip

Kolobajda: ty jsi asi taky cizinec, koukám...ale ne, jsi náš...jen jsem ti pod nějaké novější dílko napsala :toho bohdá nebude...a Aleš se chytil na vějičku slůvka  BOHDA /á/...tak to prosím bylo:)


Kolobajda
17. 06. 2016
Dát tip

No ano - je to vtipné...  nicméně teď zase nechápu já: jaký komentář a u jakého Kolobajdy?    : o)   /**


Kočkodan
16. 06. 2016
Dát tip
Alesi, sazenice (jádro) mého problému tkvelo v tom, ze jsem si neuvedomil ten manzelský svazek. I kdyz mne prijmení Brzobohatý napadlo. Goro, díky, ze ti nejsem úplne cizí, ale zmínenému Honzovi se také ríkalo král cizinec... No dobrá, jsem poleno. Tedy Cech jako... (lehký smajlík)


Gora
15. 06. 2016
Dát tip

Kočkodan: cizinci by to mohlo uniknout, ale ty jsi přece náš:)))


i jako cizinec bys mohl znát citát Jana Lucenburského před bitvou u Kresčaku (F): toho bohdá nebude, aby český král z boje utíkal

no a Bohda(lová) je česká herečka, která kdysi měla za manžela Radoslava Brzobohatého, taktéž herce.

Tak jsem to jen zkombinoval...

 


Kočkodan
15. 06. 2016
Dát tip
Zcela nevylučuji, že mi jako cizinci unikají některé souvislosti. Ale úplně nevylučuji ani to, že jsem prostě jen blbej... :-)

Čudla
15. 06. 2016
Dát tip

/*


Diana
15. 06. 2016
Dát tip

:-)))


MKbaby
15. 06. 2016
Dát tip

:-)


agáta5
15. 06. 2016
Dát tip

muhehehe  se z vás jednou picnu :))))))))))))))

je mi vidět až do jícnu!!


Gora
15. 06. 2016
Dát tip

Bylo nebylo :)))


okoloidúci
15. 06. 2016
Dát tip

Goro, Radoslav byl, ergo úvaha budoucího tchána nesplněná byla :)


proto je v titulku "nesplněná..."

a za inspiraci k dílu ti patří dík...nebýt tvého komentáře u Kolobajdy...:o)


Gora
15. 06. 2016
Dát tip

Ale byla...nakonec...                                                               /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru